Peugeot

Peugeot 607 2.0 HDi 109KM (DW10ATED)

10690
Kategoria: Peugeot 607

Dane techniczne

Peugeot 607 2.0 HDi 109KM (DW10ATED)
Pojemność [cm3] 1997
Moc [KM] 110
Moment obrotowy [Nm] 250
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 190
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 14.9

Lata produkcji: 2000-2004

Nadwozie: sedan

Segment: E (klasa wyższa)

Spalanie

Miasto 8.0L

Średnie 6.1L

Trasa 4.8L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Total 5W40
Ilość oleju 4.5
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 160.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Elektromagnetyczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.2 HDi 133KM 7.8 1 0 8.5 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (8.3)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 7.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 8.6L

Średnie 6.5L

Trasa 5.2L

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
100%
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

10.03.2015 Wiesław 607 2004r 290.000
Średnia ocena: (8.3)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 7.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.6L

Średnie 6.5L

Trasa 5.2L

Opinia: Auto bezsprzecznie najlepsze w swojej klasie,dodatkowo tanie w utrzymaniu części na potęgę i w cenach bardzo przystępnych.Silnik trochę słaby ale praca na dobrym poziomie i spala bardzo przyzwoicie.To nie auto od rajdów ale spokojnej i komfortowej jazdy i tak właśnie jest.Kupiłem go we Francji 7
Zalety: komfort,trwałość silnika i auta na dobrym poziomie,spalanie,cześci tanie
Wady: słaba dynamika
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
100%
Suma głosów: 1