Popularne na rynku

Peugeot 607 FL 2.7 HDi V6 Bi-Turbo 205KM (DT17BTED4)

21560
Kategoria: Peugeot 607

Dane techniczne

Peugeot 607 FL 2.7 HDi V6 Bi-Turbo 205KM (DT17BTED4)
Pojemność [cm3] 2720
Moc [KM] 205
Moment obrotowy [Nm] 404
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów automatyczna
Prędkość maksymalna [km/h] 230
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 8.7

Lata produkcji: 2004-2010

Nadwozie: sedan

Segment: E (klasa wyższa)

Spalanie

Miasto 11.6L

Średnie 8.4L

Trasa 6.6L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Total 5W30
Ilość oleju 5.5-5.8
Wymiana oleju 30.000km lub 2 lata
Wymiana rozrządu po 180.000-240.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Siemensa

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.0 HDi 136KM 9.0 1 0 7.5 l/100km
2.2 HDi 170KM 8.8 3 0 7.3 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (5.8)
Trwałość silnika 8.0/10
Niezawodność auta 5.0/10
Spalanie ON 5.0/10
Koszty utrzymania 5.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 9.0L

Średnie 8.0L

Trasa 7.0L

Najbardziej awaryjna część

67%
8%
8%
8%
0%
0%
0%
0%
8%
Suma głosów: 12

Opinie użytkowników

08.07.2013 Darek Peugeot 607 2,7 hdi /2006 r / 180.000 km
Średnia ocena: (5.8)
Trwałość silnika 8.0/10
Niezawodność auta 5.0/10
Spalanie ON 5.0/10
Koszty utrzymania 5.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 9.0L

Średnie 8.0L

Trasa 7.0L

Opinia: Zrobiłem tym samochodem ok 20 tys km, ogólnie jestem zadowolony gdyby nie głupie drobne defekty elektroniki których nie da się skasować czy dziwne zachowanie skrzyni biegów. Trzeba zwracać uwagę na pochodzenie auta, historię serwisu, wymianę rozrządu i dobry olej zmieniany co 10 tyś! Polecam tez wymianę oleju
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

67%
8%
8%
8%
0%
0%
0%
0%
8%
Suma głosów: 12