alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Chevrolet Captiva I 2.0 D 126KM (Z20S)

Chevrolet Captiva I 2.0 D 126KM (Z20S)Wyświetleń: 11811

Chevrolet Captiva I 2.0 D 126KM (Z20S)

Okres produkcji: 2006-2010

Wersje nadwozia: SUV

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1991
Moc [KM]127
Moment obrotowy [Nm]295
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna181
Przyspieszenie (0-100km/h)11.7
Spalanie - miasto [l/100km]8.7
Spalanie - trasa [l/100km]6.3
Spalanie - średnie [l/100km]7.2

Zalecane przez serwis

?Typ olejuGM 5W30
LIlość oleju6.2 L
Wymiana olejuco 15.000km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo.150.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 8.7

Trasa: 6.1

Średnie: 7.4

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 D15032010.67.4

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 5
Średnia (głosów 3):
(7.58)
Trwałość silnika
 7.67/10
Niezawodność auta
 7.33/10
Spalanie ON
 8/10
Koszty utrzymania
 7.33/10

Głosy według opinii:

21

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 18

Opinie użytkowników

SP.Captiva 2.0.126KM 21.06.2020
Średnia:
(9.00)
Tak
Opinia: Dbać a będzie służył długie lata , jak kupisz sobie złom to już twoja sprawa , a zadbane i dbane auta odwdzięczą sie długowiecznością , zdecydowanie polecam pomimo tego że to jest moje 21 auto , w tym pierwsza Captiva i trafiona.
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.2l/100km

Spalanie - trasa:6.4l/100km

Spalanie - średnie:7.6l/100km

Zalety:Auto przestronne , nie wymagające większych nakładów , ogólnie mówiąc jak kto dba tak ma , nie narzekać tylko o auto trzeba dbać a jak się kupi padaczkę z przekręconym licznikiem co teraz jest karalne to nie marudź , ogólnie jeżdżę tym modelem już 6 lat ma w tej chwili 10 lat i jestem bardzo zadowolony ,serwisy na czas (nie tylko ASO )i będzie służył bardzo długo , fajne auto , POLECAM
Wady:W moim modelu rocznik 2010 motor 2.0 126 KM takim szczegółem jest brak czujnika temp. zewn ., tempomatu , ale bez tego też daje radę
Rocznik / Przebieg:2010/198500
Marcin 31.10.2016
Średnia:
(9.00)
Tak
Opinia: Autko super sie sprawuje a jeszcze lepiej sie je prowadzi po tych naszych polskich drogach....
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.8l/100km

Spalanie - trasa:5.5l/100km

Spalanie - średnie:6.1l/100km

Zalety:
Wady:
Rocznik / Przebieg:Captiva I 2.0 D (127KM) rok 2010.przebieg 95600tys
Zły 28.02.2015
Średnia:
(4.75)
Nie
Opinia: Nie polecam auto drogie w utrzymaniu i bardzo awaryjne począwszy od drobiazgów skończywszy na drogim osprzęcie padnięta turbina,wtryski,problem ze sprzęgłem.Dodatkowo silnik słaby i dużo palący.Taka zabawka na pokaz a nie do jazdy.
Trwałość silnika
 (6/10)
Niezawodność auta
 (4/10)
Spalanie ON
 (5/10)
Koszty utrzymania
 (4/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:11l/100km

Spalanie - trasa:6.5l/100km

Spalanie - średnie:8.5l/100km

Zalety:komfort,wygoda,duzo miejsca
Wady:duża awaryjność,drogi seriws i części,silnik za słaby i duzo palący
Rocznik / Przebieg:2007r 190tys