alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Opel Astra H  1.7 CDTI ECOTEC 110KM (Z17DTJ/A17DTJ)

Opel Astra H 1.7 CDTI ECOTEC 110KM (Z17DTJ/A17DTJ)Wyświetleń: 26511

Opel Astra H  1.7 CDTI ECOTEC 110KM (Z17DTJ/A17DTJ)

Okres produkcji: 2004-2010

Wersje nadwozia: hatchback sedan kombi cabrio

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1686
Moc [KM]110
Moment obrotowy [Nm]260
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna186
Przyspieszenie (0-100km/h)11.7
Spalanie - miasto [l/100km]6.4
Spalanie - trasa [l/100km]4.2
Spalanie - średnie [l/100km]5.0

Zalecane przez serwis

?Typ olejuGM 5W30
LIlość oleju5.4 L
Wymiana olejuco.30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo 150.000 km lub 10 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 6.8

Trasa: 5.4

Średnie: 6.3

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.7 CDTI8017015.54.8
1.7 CDTI10024012.35.0
1.7 CDTI12528010.45.5

08.07.2018MateuszTak

Jestem mega zadowolony z jednostki napędowej jeżdżę nią 4 lata i nie było większych problemów jeżdżę dość dynamicznie więc dpf nie przytyki się. Jak u niektórych i nie robię krótkich tras najczęściej 50 km co diselki lubią najbardziej. Jedyny problem to przeladowywanie turbinki. Możliwe zabrudzeniem łopatek i ich zacina ie albo ten zaworem sterowania. Bd to teraz robić. Ale jak na 4 lata nie dotykania silnika (oprócz oleju i filtrów) to mały wydatek i mogło się coś takim popsuc wybaczam ;)


11.07.2019Opel Astra J STTak

Bardzo solidne auto z solidnym silnikiem. Dodam że jest to oryginalny przebieg (280 000) bez żadnych problemów z DPF, dwumasą, sprzęgłem, wtryskami. Jedynym słabym punktem jest zawór SCV który wytrzymuje max. 120 tys. km. Zawieszenie w oryginale, przy 220 tys. wymieniłem tylko amortyzatory przód. Auto stworzone do jazdy w trasach, nie po mieście. Trochę za dużo waży, dlatego spalanie jest trochę za wysokie.


02.04.2019opel astra h kombiTak

posiadam opla astre h 2008r 1.7 cdti 110km zrobione na 151km posiadam go prawie dwa lata zrobiłem nim 55tys km i niestety trafilem tak ze po kupnie pare miesiecy musiałem wymienic: -dwumas+sprzęgło (3000zl) -regeneracja skrzyni m32 (1500zl) -wymiana czujnika cisnienia paliwa (200zl) -wymiania zaworu scv (350zl) -wymiana modułu swiec zarowych (400zl) reszty sobie nie przypominam do 2014r był serwisowany w aso od 2017r w moich rekach kupiłem z przebiegiem 220tys takze trafiłem na czas napraw:) ogolnie polecam ten silnik samochód!!


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


EGR (zawór recyrkulacji spalin)

EGRPodstawowym zadanie zaworu recyrkulacji spalin EGR (z ang. Exhaust Gas Recirculatio) jest zmniejszenie emisji szkodliwych związków do środowiska. Zawór recyrkulacji poprzez zamontowany wewnątrz magnes, kieruje najbardziej szkodliwe związki do komory gdzie kontynuowany jest proces spalania.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 28
Średnia (głosów 4):
(7.75)
Trwałość silnika
 8.25/10
Niezawodność auta
 9/10
Spalanie ON
 6.5/10
Koszty utrzymania
 7.25/10

Głosy według opinii:

31

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 52

Opinie użytkowników

Opel Astra H 16.01.2020
Średnia:
(9.25)
Tak
Opinia: Jeżdżę Astrą 4,5 roku, zrobiłem nią prawie 120kkm. Jedyną usterką jaką odnotowałem związaną z silnikiem to nieszczelność przewodu paliwowego, koszt w ASO około 250 zł. Jedynym minusem może być zwiększone spalanie ze względu na DPF, no ale na końcu wynik jest taki, że ile się wleje, tyle spali. Generalnie silnik i ogólnie auto tanie w utrzymaniu.
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (9/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.2l/100km

Spalanie - trasa:5.2l/100km

Spalanie - średnie:5.8l/100km

Zalety:Ceny części zamiennych, serwis ASO.
Wady:Spalenie ze względu na DPF.
Rocznik / Przebieg:2009 / 246000
Leszek 10.09.2014
Średnia:
(8.25)
Tak
Opinia: bardzo przestronna i fajna na dpf nie narzekam ponieważ nie poruszam sie powoli i nie mam z nim problemów
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (7/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:6.9l/100km

Spalanie - trasa:5.1l/100km

Spalanie - średnie:6.1l/100km

Zalety:dobrze się prowadzi, wygodna, bardzo dobre wyposażenie
Wady:brak gniazda na zapalniczki w bagażniku
Rocznik / Przebieg:Astra Combi 1,7 CDTI ECOFLEX / 2010 / 178000
Krzysztof 26.01.2014
Średnia:
(6.50)
Tak
Opinia: Polubiłem ją po 6tys, to 3 mój opel, jeździ świetnie, 26tys przejechane bez napraw, gdyby nie dpf.. Powinni ukarać tego, co to wymyślił.
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (4/10)
Koszty utrzymania
 (4/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.5l/100km

Spalanie - trasa:6.5l/100km

Spalanie - średnie:8l/100km

Zalety:Świetnie się prowadzi, wygodne siedzenia, dobre rozmieszczenie przełączników itp, dobre wyposażenie
Wady:DPF, wysokie spalanie, brak schowków, małe kieszenie drzwi, dostęp do żarówek przód
Rocznik / Przebieg:Astra 1,7 CDTI 110 KM 2008
Zdzisław 16.10.2013
Średnia:
(7.00)
Nie
Opinia: astra I była lepsza
Trwałość silnika
 (7/10)
Niezawodność auta
 (7/10)
Spalanie ON
 (6/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:5.6l/100km

Spalanie - trasa:4.8l/100km

Spalanie - średnie:5.2l/100km

Zalety:brak
Wady:Zawór SCV, filtr DPF
Rocznik / Przebieg:enjoy/2008/170tys