alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Opel Signum 2.2 DTI 125KM (Y22DTR)

Opel Signum 2.2 DTI 125KM (Y22DTR)Wyświetleń: 3211

Opel Signum 2.2 DTI 125KM (Y22DTR)

Okres produkcji: 2003-2005

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2171
Moc [KM]125
Moment obrotowy [Nm]280
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna201
Przyspieszenie (0-100km/h)11.2
Spalanie - miasto [l/100km]8.5
Spalanie - trasa [l/100km]5.0
Spalanie - średnie [l/100km]6.3

Zalecane przez serwis

?Typ olejuGM 10W40
LIlość oleju5.5 L
Wymiana olejuco 15.000km lub 1 rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 DTI10023014.05.9
3.0 V6 CDTI1773709.47.3

02.01.2016PiotrekTak

Bardzo Polwcam wystarczy zmieniać olej lać dobrą wachę i lata ja trzeba :)


20.05.2017KrzysiekTak

Witam, posiadam Vectre C z 2003 r. od ponad 2 lat, jak dotąd nie miałem żadnych problemów, zawsze dojechałem na miejsce. Wskazówek wiele nie mam, polecam regularnie czyścic EGR-a, przy 220 tys. wymieniam dwumas i sprzęgło. Moje zdanie jest takie, że to autko zaraz po zakupie warto przejrzeć i porobić wszystkie pierdoły typu osłony przegubu, łączniki stabilizatora itp. bo wystarczy regularna konserwacja i nic nie powinno się dziać. Co do momentu obrotowego mam jedną uwagę, powyżej 2,5 tys, obr. nie ma sensu cisnąć bo wartość szybko spada a szkoda tylko ropy, silnik super się zbiera przy 1,5 tys. obr. ale nie polecam żyłować go poniżej tych obrotów bo szkoda dwumasy. Z minusów takich uciążliwych zaliczę elektrykę - ale tę użytkową, padają w sensie zużywają się szybko przełączniki otwierania szyb czy sterowania lusterkami, czyszczenia wymagają panele sterowania klimatyzacją no i bolączka typowa to silnik wycieraczek, który zawiesza się i nie zawsze działa spryskiwacz jak i sterowanie zmianą prędkości wycieraczek. Tak czy owak, autko polecam, olej i wszystkie filtry wymieniam co roku, póki co nic się nie dzieje poważnego :) Tak więc autko szanować a będzie dłuuugo służyć, pozdrawiam


20.06.2016GrzechuTak

Witam. Mam Zośkę z silnikiem 2.2 dti od 8 lat przywiezioną z zagranicy, ktoś podniósł jej koniki do 145 i teraz mam ponad 300 tyś na liczniku choć nie wiem czy nie był obniżany tęż mechanik straszył pompą, ale regularna wymiana oleju i filtrów daje efekt, jedynym mankamentem w komorze silnika tego auta jest chłodnica klimatyzacji która gnije u dołu trzeba ją co jakiś czas odsunąć od zwykłej chłodnicy i przepłukać bo zbiera się tam błoto. Uszczelka narazie wytrzymuje stan oleju od wymiany do wymiany bez dolewek i nie trzeba go gnieść w czasie ruszania przy podniesionych KM , spalanie trochę niższe po mieści w granicach ok 6,5L a na trasie mieści się w 5L


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 2
Brak opinii