alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Opel Signum 2.2 DTI 125KM (Y22DTR)

Opel Signum 2.2 DTI 125KM (Y22DTR)Wyświetleń: 2886

Opel Signum 2.2 DTI 125KM (Y22DTR)

Okres produkcji: 2003-2005

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]2171
Moc [KM]125
Moment obrotowy [Nm]280
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów5
Prędkość maksymalna201
Przyspieszenie (0-100km/h)11.2
Spalanie - miasto [l/100km]8.5
Spalanie - trasa [l/100km]5.0
Spalanie - średnie [l/100km]6.3

Zalecane przez serwis

?Typ olejuGM 10W40
LIlość oleju5.5 L
Wymiana olejuco 15.000km lub 1 rok
Wymiana rozrząduŁańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAPBrak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.0 DTI10023014.05.9
3.0 V6 CDTI1773709.47.3

03.12.2015KrzysztofTak

Witam posiada vectre b 2.2 dti nie raz miałem ciśnienie 200 ale byłem cierpliwy moje problemy to uszczelniacze wtyskow bo był problem z dopalaniem ,zrobiłem z kolegą wyszło tanio ,samochód palił dobrze ale jeszcze coś było nie tak wziolem kompresor i strzał w przewód zasilający powietrzem a tu zaskoczenie pompa była sucha a w trzech miejscach lalo się paliwo ,dwa oringi na Arubie i uszczelka pod sterownikiem niestety temperatura robi swoje i lata też uważam że pompa to dobra konstrukcja tylko musi mieć w sobie tylko paliwo to będzie jeździć długo i bez awaryjnie oringi i uszczelka ster wymienilem na aucie poza tym jeszcze wymiana egr i tyle obecny przebieg 260 tys a dalej smiga polecam ten silnik


01.01.2016KarolNie

Auto super oszczędne i dynamiczne. Bylem zadowolony dopoki nie padla pompa wtryskowa. Na nieszczescie opel zamontowal vp44 ktora jest cholernie droga i nie kazdy specjalista chce sie podjac regeneracji tego ustrojstwa. Cena regeneracji 2000zl. Dziekuje dobranoc


02.01.2016PiotrekTak

Bardzo Polwcam wystarczy zmieniać olej lać dobrą wachę i lata ja trzeba :)


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 1

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 2
Brak opinii