alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Opel Zafira B 1.7 CDTI ECOTEC 110KM (Z17DTJ/A17DTJ)

Opel Zafira B 1.7 CDTI ECOTEC 110KM (Z17DTJ/A17DTJ)Wyświetleń: 16317

Opel Zafira B 1.7 CDTI ECOTEC 110KM (Z17DTJ/A17DTJ)

Okres produkcji: 2005-2012

Wersje nadwozia: minivan

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1686
Moc [KM]110
Moment obrotowy [Nm]260
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna179
Przyspieszenie (0-100km/h)13.4
Spalanie - miasto [l/100km]7.1
Spalanie - trasa [l/100km]4.9
Spalanie - średnie [l/100km]5.7

Zalecane przez serwis

?Typ olejuGM Dexos 5W30
LIlość oleju5.4L
Wymiana olejuco.30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo 150.000 km lub 10 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne Bosch/Denso

Spalanie ON według użytkowników

Brak danych
dodaj swój raport spalania

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.9 CDTI10026014.16.1
1.9 CDTI12028012.26.1
1.9 CDTI15032010.46.2

11.07.2019Opel Astra J STTak

Bardzo solidne auto z solidnym silnikiem. Dodam że jest to oryginalny przebieg (280 000) bez żadnych problemów z DPF, dwumasą, sprzęgłem, wtryskami. Jedynym słabym punktem jest zawór SCV który wytrzymuje max. 120 tys. km. Zawieszenie w oryginale, przy 220 tys. wymieniłem tylko amortyzatory przód. Auto stworzone do jazdy w trasach, nie po mieście. Trochę za dużo waży, dlatego spalanie jest trochę za wysokie.


18.12.2013AndrzejTak

"Opel Astra 1.7CDTI/110 KM szybki dynamiczny i mało pali . Jedyny mankament to Filtr Cząstek Stałych ,na razie nie daje żadnych oznak jest OK przebieg 148 tyś .Spalanie średnio 5.5 L trasa/miasto.Awarii żadnych nie zliczyłem więc silnik oraz całe auto oceniam na 5."


28.04.2018MarcinTak

Opel Astra 1.7CDTI.Powiem tak jest to mój pierwszy dizelek i jestem zadowolony wcześniej zawsze były benzyny lub gaz.Niby seria była 110 kucyków ale jakoś chciałem czegoś wiecej i nie załuję teraz jest 154 dokładnie i jakos jest różnica.Narazie na pokładzie dpf i przebieg oryginalny 206tys. weryfikacja w ASO czy to germany czy w Polsce.Tylko ludzie nie oszczedajcie na olejuw tym silniku,lejcie pelny systetyk 5w30 do dpf-ow,co 10tys albo co 15tyś,zaraz ktoś powie chory co 10tys,ja uważam jak dbasz tak masz,proste.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Olej silnikowy

Olej silnikowyObecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.


Wtryskiwacze paliwa

Wtryskiwacze paliwaJednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 23

Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy

Głosy według opinii:

00

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 17
Brak opinii