Silniki Nissan

Silników Nissan używa:

Nissan

Początkowo silniki wysokoprężne z koncernu Nissan posiadały wtrysk pośredni realizowany przy pomocy wtryskowej do komory wirowej. W późniejszym okresie w jednostce wysokoprężnej wprowadzony system wtrysku bezpośredniego realizowany przy pomocy pompy wtryskowej. Przykładem może być Nissan Almera 2.2DI. Wraz z upływem lat konstrukcje ewoluowały i wprowadzono system wtrysku bezpośredniego. Podjęto również współpracę z francuskim koncernem Renault, czego wynikiem były trzy jednostki o pojemności 1.5DCI,1.9DCI oraz 2.0DCI.

 

1.5DCI- najmniejsza jednostka wysokoprężna montowana w pojazdach Nissana. Powstała w kooperacji w z koncernem Renault.

 

1.9DCI-kolejny silnik skonstruowany przez Renault oraz Nissana. Jednostka bardzo popularna montowana w szeregu pojazdów obu firm.

 

2.0D- jednostka z wtryskiem pośrednim montowana min. w Nissanie Almera oraz Nissanie Sunny.

 

2.0DCI-posiada moc 150KM oraz 173KM. Niskie spalanie,bardzo dobra dynamika to cechy charakterystyczne tej jednostki.

 

2.2DCI- znalazł zastosowanie w pojazdach typu Suv: np. Nissan X-Trial, Nissan Almera.

 

2.5DCI- silnik 174 konny z maksymalnym momentem obrotowym 403 NM. W późniejszym okresie moc podniesiona do 190KM.

 

2.7TD- Montowany w Nissanie Terano.

 

2.7TDI- Jednostka wtryskiem bezpośrednim, używany w Nissanie Terano.

 

3.0 DIT- jednostka 4 cylindrowa o mocy 160KM, skonstruowany dla modelu Nissan Patrol.

Jak oceniasz te silniki ?

Dobrze
zagłosuj
Przeciętnie
zagłosuj
Źle
zagłosuj
Suma głosów: 39