Liczba cylindrów: 8
Liczba zaworów: 32
Typ wtrysku: Bezpośredni Common Rail
Turbosprężarka: BiTurbo.
Rozrząd: Łańcuch
Sprzęgło: Z kołem dwumasowym.
Filtr cząstek stałych: Tak.
Wtryski: . Firma Bosch
zdecydowanie odradzam ten przereklamowany pseudo diesel, 2,0dci polecam
5.49
Niestety ja nie mam dobrej opinii o tym silniku, bo jest dużo gorszy od swego poprzednika 2,0dci w Espace, którego miałem. U mnie r
7.10
Uzywam tego silnika w dosc sporym aucie Nissan X-Trail T32.Wiele osob mi go odradzalo ale poki co jest ok. Jestem naprawde mega zadowol
7.10
Nie polecam, ale i nie odradzam, lecz u mnie się nie sprawdził, sporo napraw głównie związanych z układem paliwowym i dużymi wyd
7.10
Silnik 4.0 V8 TDI 32V to nowoczesna konstrukcja która weszła do produkcji w 2016 roku wraz z najnowszych modelami Audi oraz Porsche.Jednostka nie ma zbyt wiele wspólnego ze starymi odmianami które znajdują się na rynku od lat,jedynie porównywalny może być moment obrotowy.Po za tym w nowej konstrukcji postawiono w pierwszym rzędzie na osiągi które są na najwyższym poziomie.Nowa jednostka został wyposażona w nowatorskie rozwiązania turbodoładowania w układzie BiTurbo z dwoma klasycznymi turbosprężarkami które wspomaga elektryczna sprężarka.Zasada działania podobna jak w innych konstrukcjach pierwsza turbina włącza się w zakresie niskich oraz średnich obrotów która wspomagana jest przez drugą przy wyższych obciążeniach.Ale to nie koniec dodatkowo układ wspomagany jest przez wyżej wspomnianą elektryczna sprężarka.Pracuje ona na niskich obrotach,to rozwiązanie przekłada się na bardzo płynne przyspieszenie.To rozwiązanie praktycznie niweluje wszelkie niedogodności takie jak gtz.turbodziurę która często występuję przy gwałtownym dodaniu gazu.To pozwoliło na przyspieszenie po niżej 5 sekund w modelu Audi Q7 co jest niebywałym wynikiem przeważnie zarezerwowane dla modeli sportowych.Poza tym silnik wyposażony jest w najnowsze rozwiązania emisji salin które obecnie są wymagane aby diesel mógł funkcjonować.Konstrukcja jest naszpikowana nowinkami, które niewątpliwie przekładają się na wyśmienitą pracę jednostki.Kierowcy użytkujący samochody z tym silnikiem będą usatysfakcjonowani wysoką kulturą pracy oraz świetnymi osiągami.Musimy pamiętać, że jednostki tego typu nie są tanie w użytkowaniu a części oraz serwis jest kosztowny!!!
Oznaczenia silnika: CZAC/DHVA
Zalety:
nowoczesna konstrukcja
wysoka kultura pracy
rewelacyjna dynamika
świetna elastyczność
wyśmienite osiągi
Wady:
?
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.
Jeśli zauważyłeś błąd w informacjach zawartych w stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.
Nie dodano jeszcze żadnej opinii
nie zwlekaj dodaj ją jako pierwszy
Obecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.
Odwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.
Współcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.