BMW

BMW Seria 3 E90 FL 320d (184KM)

20098

Dane techniczne

BMW Seria 3 E90 FL 320d (184KM)
Pojemność [cm3] 1995
Moc [KM] 184
Moment obrotowy [Nm] 380
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 235
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 7.5

Lata produkcji: 2008-2012

Nadwozie: sedan kombi coupe cabrio

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto 5.9L

Średnie 4.7L

Trasa 4.0L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Castrol 5W30
Ilość oleju 5.2
Wymiana oleju co 15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu Łańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
320d 177KM 9.3 6 0 6.6 l/100km
325d 204KM 0.0 0 0 6.2 l/100km
330d 245KM 7.2 2 1 6.9 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (9.0)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 8.0L

Średnie 7.0L

Trasa 6.0L

Najbardziej awaryjna część

76%
3%
1%
3%
11%
1%
1%
4%
0%
Suma głosów: 79

Opinie użytkowników

25.06.2023 E91 320xd 2011, 334000km
Średnia ocena: (9.0)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.0L

Średnie 7.0L

Trasa 6.0L

Opinia: E91 2011, 2.0D 184hp xDrive - silnik cichy, mocny, żwawy. Wystarczy zmieniać olej co 8k km (nie 15, broń Cię panie borze tucholski), nie pałować na zimnym a odwdzięczy się długoletnią, bezawaryjną pracą. Bajki o średnim spalaniu 5l można sobie wsadzić w ucho - trasa/miasto
Zalety: Silnik, zawieszenie, napęd, wnętrze, wszystko
Wady: beznadziejny plastik koła obsługi iDrive, psujący się mechanizm tylnej wycieraczki, słabe oryginalne żarówki oringów, poprzedni właściciel
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

76%
3%
1%
3%
11%
1%
1%
4%
0%
Suma głosów: 79