Ford

Ford S-Max Mk2 2.0 TDCi Bi-Turbo (210KM)

5323
Kategoria: Ford S-MAX

Dane techniczne

Ford S-Max Mk2 2.0 TDCi Bi-Turbo (210KM)
Pojemność [cm3] 1997
Moc [KM] 210
Moment obrotowy [Nm] 450
Doładowanie biturbo
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 217
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 8.8

Lata produkcji: 2015-2019

Nadwozie: van

Segment: K (vany)

Spalanie

Miasto 6.3L

Średnie 5.5L

Trasa 5.1L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Castrol 0W30
Ilość oleju 6.1
Wymiana oleju 30.000km lub 2 lata
Wymiana rozrządu po 200.000 km lub 10 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.0 TDCi 120KM 0.0 0 0 5.0 l/100km
2.0 TDCi 150KM 0.0 0 0 5.0 l/100km
2.0 TDCi 180KM 8.5 2 0 7.3 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 3) (7.7)
Trwałość silnika 8.3/10
Niezawodność auta 8.3/10
Spalanie ON 6.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 3 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 10.0L

Średnie 9.2L

Trasa 8.5L

Najbardziej awaryjna część

18%
9%
9%
9%
9%
9%
9%
9%
18%
Suma głosów: 11

Opinie użytkowników

13.05.2023 S-Max Mk II 150000km 2017r
Średnia ocena: (8.5)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 7.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 10.0L

Średnie 9.3L

Trasa 8.5L

Opinia: Świetne autko. Z tym motorem zbiera się całkiem przyzwoicie. 200km/h osiąga bez większego wysiłku. Poprawiona skrzynia powershift nie jest już tak awaryjna. Mam 6latka ze 150kkm przebiegu i skrzynia pracuje idealnie i o dziwo nie słuchać jeszcze żadnych niepokojących dźwięków ze sprzęgła (plastiki w koszu
Zalety: Przestronne oraz mega wygodne i przemyślane wnętrze - dużo schowków, wygodne fotele które dobrze trzymają na zakrętach, Super nagłośnienie Sony Dobrze przyspiesza nawet kiedy jest w pełni załadowany Rewelacyjny układ kierowniczy a zawieszenie to mistrzostwo świata w tego rodzaju samochodzie Tempomat aktywny, asystent parkowania i światła dynamic led to
Wady: Jak na razie nie dostrzegam.
Polecam
02.06.2022 MK2 2016 / 142000
Średnia ocena: (5.8)
Trwałość silnika 6.0/10
Niezawodność auta 6.0/10
Spalanie ON 3.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 11.5L

Średnie 10.0L

Trasa 9.0L

Opinia: Fajne auto, ale mało dynamiczne nawet przy wersji 2.0 tdci 210km biturbo. Niestety pomimo rzekomych poprawek automatów w MK2 i tak się zepsuł przy przebiegu 132tyś km.
Zalety: wygodne fotele przestronny
Wady: skrzynia powershift
Polecam
25.01.2021 S-MAX 100000
Średnia ocena: (8.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.5L

Średnie 8.2L

Trasa 8.0L

Opinia: Mam S-MAXa 4 lata i przejechane 100tys. 210KM to jest rewelacja. Auto przyspiesza od początku do 140 na godzinę z pełnym obciążeniem. Na razie żadnych problemów. Miałem podczas jednej jazdy problem ze skrzynią (bieg sam schodził na luz przy dodaniu gazu) ale po wgraniu softu minęło.
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

18%
9%
9%
9%
9%
9%
9%
9%
18%
Suma głosów: 11