Hyundai

Hyundai Accent III 1.5 CRDi 110KM (D4FA)

7406
Kategoria: Hyundai Accent

Dane techniczne

Hyundai Accent III 1.5 CRDi 110KM (D4FA)
Pojemność [cm3] 1493
Moc [KM] 110
Moment obrotowy [Nm] 235
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 176
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 11.5

Lata produkcji: 2006-2010

Nadwozie: hatchback sedan

Segment: B/C (małe trójbryłowe)

Spalanie

Miasto 5.6L

Średnie 4.6L

Trasa 4.0L

Zalecane przez serwis

Typ oleju 5W30
Ilość oleju 5.3
Wymiana oleju co 15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu Łańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAP Brak
Dwumasa Brak
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Elektromagnetyczne Bosch

Informacje o silniku

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 2) (9.4)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 9.5/10
Głosy według opinii użytkowników: 2 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 5.9L

Średnie 5.3L

Trasa 4.8L

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

08.04.2019 Hyundai Accent MCIII Sedan 2008/189000
Średnia ocena: (9.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 6.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 5.5L

Średnie 5.0L

Trasa 5.0L

Opinia: Bez awaryjny silnik, tanio
Zalety: Bez awaryjny silnik, tanio
Wady: EPS. Samochod ma problem produkcji EPS error.
Polecam
14.03.2014 Michał Accent 2008r 128 tyś
Średnia ocena: (9.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.2L

Średnie 5.6L

Trasa 4.6L

Opinia: Przebieg 128 tyś zero awarii,silnik bardzo dynamiczny przy tym spalanie niewielkie .Auto posiadam 4-lata nigdy mnie nie zawiodło .Godny polecenia, wydatki na niego znikome począwszy od OC, po przez serwis który sprowadza się do wymiany olejów i filtrów skończywszy na bradzo nikim spalaniu .
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0