Mitsubishi

Mitsubishi Carisma II 1.9 DI-D 102KM (F9Q)

17047
Kategoria: Mitsubishi Carisma

Dane techniczne

Mitsubishi Carisma II 1.9 DI-D 102KM (F9Q)
Pojemność [cm3] 1870
Moc [KM] 102
Moment obrotowy [Nm] 215
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 190
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 11.9

Lata produkcji: 1999-2004

Nadwozie: liftback sedan

Segment: C/D (kompaktowe trójbryłowe)

Spalanie

Miasto 7.2L

Średnie 5.3L

Trasa 4.5L

Zalecane przez serwis

Typ oleju
Ilość oleju
Wymiana oleju
Wymiana rozrządu po. 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Brak
Dwumasa Brak
Turbina Geometria stała
Wtryski Elektromagnetyczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.9 DI-D 115KM 9.3 3 0 6.0 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 4) (9.1)
Trwałość silnika 9.3/10
Niezawodność auta 9.5/10
Spalanie ON 9.3/10
Koszty utrzymania 8.3/10
Głosy według opinii użytkowników: 4 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.4L

Średnie 5.9L

Trasa 4.8L

Najbardziej awaryjna część

0%
11%
11%
22%
0%
0%
0%
11%
44%
Suma głosów: 9

Opinie użytkowników

16.11.2019 21,9 DID Comfort 2000 215 000 km
Średnia ocena: (9.3)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 9.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 5.5L

Trasa 4.8L

Opinia: Rok prod. 2000. Przebieg 215 tys km. Jazda bezawaryjna (przy umiarkowanym użytkowaniu). Wymiana pompy wodnej, chłodnicy, półosi prawej + łożyska, przewodów hamulcowych sztywnych, regeneracja zacisków hamulcowych tylnych, wymiana linki hamulca ręcznego, regeneracja pompy wspomagania układu kierowniczego, inne drobiazgi. Jedyna awaria w drodze to wypadnięcie rolki
Zalety: Jw. Niezawodny silnik. Średnie spalanie w okresie eksploatowania auta głównie poza miastem ok. 5,1 l/100 km
Wady: Klima wymaga corocznego doładowania. Wspomaganie układu kierowniczego mogłoby być lepsze.
Polecam
01.05.2017 Mateusz Carisma II/2002/164000
Średnia ocena: (9.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 5.6L

Trasa 4.2L

Opinia: Jak dla mnie Carisma II w DI-d jest zajebista. Nie sprawia mi problemów już od pół roku. Olej zmieniłem z gluta 10W na 5W i jest cudnie. Autko bezawaryjne.
Zalety: Elastyczność silnika, niskie koszty eksploatacji, OCYNK!
Wady: Zapychający się zawór egr, turbosprężarka
Polecam
12.06.2015 Ed Carisma DID 1,9
Średnia ocena: (9.5)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 9.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 6.1L

Trasa 4.5L

Opinia: Rocznik 2000. Kupiłem od Niemki przy 90 tys. km, w 2005 r. Średnie spalanie 6,1, Przejechałem do dzisiaj drugie tyle - 180 tys. km na liczniku. Dużo w mieście - W-wa. Dwa razy regenerowałem zacisk hamulca - tylny. Mechanik zwrócił mi uwagę żebym ostrzej hamował
Zalety: Niezawodność, niezłe przyspieszenie, dobry komfort jazdy, świetnie się je,prowadzi, duży, wygodny bagażnik
Wady: Brak,przy założeniu, że nie posiada się bentleya.
Polecam
28.07.2013 Olo Carisma 267 tyś 2003r
Średnia ocena: (8.0)
Trwałość silnika 8.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 9.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 6.2L

Trasa 5.5L

Opinia: Auto jak najbardziej godne polecenia ,silnik ma przejechane już 267 tyś i po za zatartą pompą żadnych problemów , ja używam auto od przebiegu 197 tyś więc nie wiem co było wcześniej ale poprzednik zapewniał że po za standardowymi wymianami części (klocki,tarcze ,amortyzatory ,sprzęgło przy
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

0%
11%
11%
22%
0%
0%
0%
11%
44%
Suma głosów: 9