Popularne na rynku

Opel Combo C Tour FL 1.3 CDTI 75KM (Z13DTJ)

23456
Kategoria: Opel Combo

Dane techniczne

Opel Combo C Tour FL 1.3 CDTI 75KM (Z13DTJ)
Pojemność [cm3] 1248
Moc [KM] 75
Moment obrotowy [Nm] 170
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 152
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 17,0

Lata produkcji: 2004-2010

Nadwozie: kombivan

Segment: LAV (użytkowe)

Spalanie

Miasto 6.0L

Średnie 5.0L

Trasa 4.0L

Zalecane przez serwis

Typ oleju 5W40
Ilość oleju 3.2
Wymiana oleju 30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu Łańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria stała
Wtryski Elektromagnetyczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.7 CDTI 100KM 0.0 0 0 5.2 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 5) (6.7)
Trwałość silnika 7.0/10
Niezawodność auta 5.8/10
Spalanie ON 6.4/10
Koszty utrzymania 7.6/10
Głosy według opinii użytkowników: 4 1

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 6.2L

Średnie 5.5L

Trasa 5.0L

Najbardziej awaryjna część

38%
8%
4%
17%
13%
4%
4%
8%
4%
Suma głosów: 24

Opinie użytkowników

24.09.2018 Albert 2008 / 280K
Średnia ocena: (9.0)
Trwałość silnika 8.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 5.5L

Średnie 5.0L

Trasa 4.5L

Opinia: SUper.Niskie koszty utrzymania i dostępność częsci . Ponadczasowa linia nadwozia :-P i zarąbista areodynamika, Jak wychodzę z pracy to myślę tylko kiedy odpale swojego COMBUSIA. przebieg 280K
Zalety: Niskie koszty utrzymania i dostępność częsci . Ponadczasowa linia nadwozia :-P i zarąbista areodynamika, Jak wychodzę z pracy to myślę tylko kiedy odpale swojego COMBUSIA. przebieg 280K
Wady: nie ma.
Polecam
16.12.2017 Marcin van/2010/226000
Średnia ocena: (6.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 7.0/10
Spalanie ON 4.0/10
Koszty utrzymania 6.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.0L

Średnie 6.0L

Trasa 5.0L

Opinia: ogólnie fajne auto ,mam ostatni w 2 generacji od 3 lat aktualny przebieg 226000km trochę kasy włożyłem około 3tys.w naprawy , pilnuje oleju co 12 tys ,czysty zadbany myślę że długo mi posłuży
Zalety: tani w utrzymaniu ,wygodny,dobra jakość wykończenia ,tani w zakupie
Wady: słabe ogrzewanie,niska ładowność
Polecam
23.02.2017 Andrzej Combo/2007/ 141000 km
Średnia ocena: (7.5)
Trwałość silnika 8.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 6.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.2L

Średnie 5.6L

Trasa 5.0L

Opinia: Opel Combo 1.3 CDTI , rok produkcji 2007 . Kupiłem go w 2011 roku przy stanie licznika 75000 km. Systematycznie wymieniam olej 5W30 i raz w roku po przebiegach 10 do 12 tys km rocznie. Oczywiście wymieniłem zawór EGR , tylny tłumik ( przy 125000
Zalety: dobry silnik, przestronne wnętrze, dobre osiągi, ekonomiczny
Wady: zbyt mała prędkość maksymalna ( ale na jazdę zgodną z przepisami całkiem wystarczająca)
Polecam
15.11.2013 Andrzej Opel Combo 1,3 CDTI
Średnia ocena: (6.5)
Trwałość silnika 5.0/10
Niezawodność auta 1.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.0L

Średnie 5.0L

Trasa 4.0L

Opinia: Wykończenie auta dostateczne. Wyciszenie rownież. Tandetnie wykonane kratki od nawiewów. Super ogrzewanie, super klima. Prędkość optymalna do podróżowania 80-90 km/h. Wiecej niż 120 zaczyna nosić po drodze. Po załadowaniu troszkę upośledzonej sterowanie. Dobry zbiór, dynamiczny silnik. Polecam to autko. Silnik którym latam to 1,3 cdti
Polecam
28.10.2012 Krzysiek Opel Combo Tour 2006 r 142.000 tyś
Średnia ocena: (3.8)
Trwałość silnika 4.0/10
Niezawodność auta 5.0/10
Spalanie ON 2.0/10
Koszty utrzymania 4.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 5.8L

Trasa 6.5L

Opinia: Dramat !!! Kupiłem auto z przebiegiem 140 tys i co ,prawie pół auta do wymiany ,padnięty EGR ,silnik też w nie najlepszej kondycji ,turbina na wykończeniu ,dwu masa padła przy 150tyś .Włożyłem w auto około 5tyś !!! I to połowę części to używki (EGR) .Cóż
Odradzam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

38%
8%
4%
17%
13%
4%
4%
8%
4%
Suma głosów: 24