Popularne na rynku

Opel Vectra B 2.0 DTI 16V 101KM (X20DTH)

31646
Kategoria: Opel Vectra

Dane techniczne

Opel Vectra B 2.0 DTI 16V 101KM (X20DTH)
Pojemność [cm3] 1995
Moc [KM] 101
Moment obrotowy [Nm] 205
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 185
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 12.4

Lata produkcji: 1995-2002

Nadwozie: liftback sedan kombi

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto 6.4L

Średnie 5.6L

Trasa 5.0L

Zalecane przez serwis

Typ oleju GM 10W40
Ilość oleju 5.5
Wymiana oleju co 15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu Łańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAP Brak
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria stała
Wtryski Elektromagnetyczne Bosch

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.7 TD 82KM 8.9 2 0 6.0 l/100km
2.0 DI 16V 82KM 8.1 3 1 6.3 l/100km
2.2 DTI 125KM 8.0 1 0 5.5 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 10) (7.1)
Trwałość silnika 8.6/10
Niezawodność auta 6.3/10
Spalanie ON 6.8/10
Koszty utrzymania 6.6/10
Głosy według opinii użytkowników: 10 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.3L

Średnie 6.4L

Trasa 5.4L

Najbardziej awaryjna część

3%
10%
53%
3%
0%
0%
0%
0%
30%
Suma głosów: 30

Opinie użytkowników

16.09.2019 Anonim 2001 / 315 tyś
Średnia ocena: (0.0)
Trwałość silnika 0.0/10
Niezawodność auta 0.0/10
Spalanie ON 0.0/10
Koszty utrzymania 0.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto b.d.

Średnie b.d.

Trasa b.d.

Opinia: Vectra B 2.0 diesel 101KM, rocznik 2001, przebieg 315 tyś. (tyle pokazuje ale kupiony używany z Niemiec, a zatem przebieg nieznany). Użytkuję od 2006r., niegarażowany. Silnik nigdy nie naprawiany, nic nie wymieniane. Ostatnio delikatnie bierze olej. Na uszczelkach się "poci" ale nigdzie nie kapie. Na razie
Zalety: Mało pali, co się wleje na tym jedzie (ON z walca, koparki, lokomotywy)
Wady: Słabo się zbiera
Polecam
19.05.2017 VECTOR VECTRA B/1999/285000
Średnia ocena: (5.8)
Trwałość silnika 8.0/10
Niezawodność auta 1.0/10
Spalanie ON 6.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto b.d.

Średnie 7.0L

Trasa 5.5L

Opinia: Kupiłem Vectrę gdy miała przejechane 143000 (8 lat) po pierwszych 5 tys. wymiana uszczelki pod głowicą, po następnych paru tys. zawór EGR., po następnych paru tys. pompa wtryskowa, następnie turbina, chłodnica, fotel kierowcy,wydech zbiornik paliwa. Robi się czerwona począwszy od progów w górę (może ze
Zalety: Komfort jazdy, przytulne,ciepłe welurowe wnętrze dziś osiągalne w autach klasy A
Wady: .............itd
Polecam
14.05.2017 Olek 1999 621tysięcy km
Średnia ocena: (6.3)
Trwałość silnika 7.0/10
Niezawodność auta 6.0/10
Spalanie ON 6.0/10
Koszty utrzymania 6.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 5.9L

Trasa 4.7L

Opinia: Vectra 2.0 dti. 1999r. Przejechane 621000. Przy 270000 wymienione sprzęgło ,łożysko w kole z przodu i wymieniony kompresor klimatyzacji. Trochę rdzewieje. Godny polecenia.
Zalety: Tani w utrzymaniu
Wady: Rdza
Polecam
20.07.2016 Waldek Vectra B 2,0 DTH 1998
Średnia ocena: (8.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.5L

Średnie 6.0L

Trasa 5.0L

Opinia: Vectra 2.0 dth.rok prod. 1998 Przebieg 644 tys. !!! w tym czasie wymieniłem sprzęgło kpl.2 przepływomierze,2 egr, pompa wtryskowa (regeneracja). podsufitka.Reszta to części eksploatacyjne.Największa wada to trwale spawane zawiasy drzwi (luzu nie mogę skasować kompletem naprawczym). Olej dolewany w ilości 0.5 l od wymiany do
Zalety: Trwały silnik i zawieszenie,niskie spalanie,komfort jazdy.
Wady: Zawiasy drzwi,elektryka.
Polecam
02.05.2016 Krzysztof Vectra b lift 2001r. 2.0 DTi
Średnia ocena: (7.8)
Trwałość silnika 8.0/10
Niezawodność auta 7.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.0L

Średnie 5.5L

Trasa 5.0L

Opinia: Silniczek ok, mróz nie mróz - nie miałem problemów z odpaleniem,
Zalety: komfort
Wady: EGR czesto do czyszczenia, - lepiej wywalić i wstawić zaślepkę
Polecam

Najbardziej awaryjna część

3%
10%
53%
3%
0%
0%
0%
0%
30%
Suma głosów: 30