Popularne na rynku

Peugeot 307 2.0 HDi 107KM (DW10ATED)

37931
Kategoria: Peugeot 307

Dane techniczne

Peugeot 307 2.0 HDi 107KM (DW10ATED)
Pojemność [cm3] 1997
Moc [KM] 107
Moment obrotowy [Nm] 250
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 191
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 10.9

Lata produkcji: 2001-2005

Nadwozie: hatchback sedan kombi cabrio

Segment: C (kompaktowe)

Spalanie

Miasto 6.8L

Średnie 5.4L

Trasa 4.2L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Total 5W40
Ilość oleju 4.5
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 160.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Siemensa

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.0 HDi 90KM 8.0 12 1 6.5 l/100km
2.0 HDi 136KM 9.4 3 0 6.3 l/100km
1.4 HDi 68KM 9.0 1 0 5.5 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 6) (8.2)
Trwałość silnika 9.2/10
Niezawodność auta 7.7/10
Spalanie ON 7.7/10
Koszty utrzymania 8.3/10
Głosy według opinii użytkowników: 6 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.6L

Średnie 6.6L

Trasa 5.5L

Najbardziej awaryjna część

26%
6%
12%
12%
0%
0%
0%
0%
44%
Suma głosów: 34

Opinie użytkowników

26.02.2018 Wojciech 307 2.0 HDi XSi/5d/2002
Średnia ocena: (8.0)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 6.0/10
Spalanie ON 9.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 6.5L

Trasa 5.8L

Opinia: Posiadam 307 z początku produkcji tj. 2002 rok w wersji XSi 5 drzwiowy. Silnik z FAPem 1 generacji 107 km. Osiągi fantastyczne auto wyrywa do przodu, elastyczny(przyspieszanie od 50 na 4 żaden problem). Niskie spalanie(średnio 6/100) oraz dobry dostęp do tanich zamienników. Irytujący komputer BSI,
Zalety: Mocny, dynamiczny silnik. Dobry dostęp do części. Niesamowicie wygodne przednie fotele, skuteczne hamulce. Bezobsługowy filtr FAP. Auto z przebiegiem 370 tyś dalej działa nie ma z nim problemów. Należy tylko pamiętać o stanie płynu ELOYS.
Wady: Przęłącznik zespolony przy kierownicy potrafi zepsuć się i wtedy wszystko działa jak chce. Rozbudowana elektronika dosyć niestabilna praca komputera BSI.
Polecam
07.01.2018 Marcin 2.0 HDI 110 KM, 2003
Średnia ocena: (8.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 7.0L

Trasa 6.0L

Opinia: Bardzo polecam na trasy. Średnio pokonuję 18 tys. rocznie, mam go już 3 lata i praktycznie nie wiem że mam samochód. POLECAM
Polecam
31.12.2016 Waldek 307 sw 2004r
Średnia ocena: (9.3)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 9.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.8L

Średnie 6.3L

Trasa 5.2L

Opinia: Polecam autko. Praktycznie bezawaryjne.
Zalety: Dużo miejsca wygodne
Wady: Brak
Polecam
02.05.2016 Marek 307SW 2004 106tyś
Średnia ocena: (8.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.9L

Średnie 6.7L

Trasa 5.3L

Opinia: auto dosyć dynamiczne, stosunkowo mało pali, w mieście gorzej, bardzo komfortowe, jedyne co bym zmienił to skrzynia biegów, kiepskie przełożenia na miasto ( przy 60km/h trzeba przepinać z 3 na 4 co jest bardzo irytujące bo z taką prędkością najczęściej się jeździ po mieście)
Zalety: przestronność, dynamika, komfort podróżowania, świetne wyposażenie
Wady: drobne usterki np. przepływomierza
Polecam
09.04.2016 Blaz 307 Premium 110 2003
Średnia ocena: (7.3)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 7.0/10
Spalanie ON 6.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.2L

Średnie 6.8L

Trasa 5.7L

Opinia: Auto godne polecenia, nie jest zbyt ekonomiczny (porównując do TDI) lecz kultura pracy jest o niebo lepsza. Auto kupiłem w 2012 roku z przebiegiem 270 tyś km, na tą chwilę po lekko ponad 300 tys. Żadnych poważnych awarii, wymieniłem tylko EGR, oraz pompkę podciśnienia (jedną)
Zalety: Bardzo dobry i wytrzymały silnik, tylko trzeba lać dobre paliwo :)
Wady: Denerwujące małe usterki elektryki.
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

26%
6%
12%
12%
0%
0%
0%
0%
44%
Suma głosów: 34