Peugeot

Peugeot 308 I 2.0 HDi 140KM (DW10BTED4)

16782

Dane techniczne

Peugeot 308 I 2.0 HDi 140KM (DW10BTED4)
Pojemność [cm3] 1997
Moc [KM] 140
Moment obrotowy [Nm] 320
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 205
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 10.1

Lata produkcji: 2007-2011

Nadwozie: hatchback kombi cabrio

Segment: C (kompaktowe)

Spalanie

Miasto 7.1L

Średnie 5.3L

Trasa 4.3L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Total Quarts INEO ECS 5W-30
Ilość oleju 5.3
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po.240.000 km lub 10 lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Siemensa

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.6 HDi 110KM 10.0 2 0 5.4 l/100km
1.6 HDi 90KM 9.4 5 0 5.2 l/100km
2.0 HDi 136KM 0.0 0 0 5.5 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (9.3)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 9.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 6.0L

Średnie 5.5L

Trasa 5.0L

Najbardziej awaryjna część

64%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
36%
Suma głosów: 11

Opinie użytkowników

02.01.2014 Sławek 308/2008/120000
Średnia ocena: (9.3)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 9.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.0L

Średnie 5.5L

Trasa 5.0L

Opinia: Jestem z niego bardzo zadowolony przejechałem nim 70tyś, teraz ma 120tyś i nigdy nie miałem problemów. Polecam wszystkim, którzy nie potrzebują dużego samochodu. Niewielka różnica w spalaniu z 1.6 a jaka przyjemność z jazdy.
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

64%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
36%
Suma głosów: 11