Peugeot

Peugeot 406 FL 2.0 HDI 90KM (DW10TD)

12906
Kategoria: Peugeot 406

Dane techniczne

Peugeot 406 FL 2.0 HDI 90KM (DW10TD)
Pojemność [cm3] 1997
Moc [KM] 90
Moment obrotowy [Nm] 205
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 172
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 14.8

Lata produkcji: 1999-2004

Nadwozie: sedan kombi coupe

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto 7.6L

Średnie 5.8L

Trasa 4.8L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Total 5W40
Ilość oleju 4.5
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 160.000km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Brak
Dwumasa Brak
Turbina Geometria stała
Wtryski Elektromagnetyczne Bosch/Simens

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.0 HDi 109KM 9.2 6 0 6.2 l/100km
2.2 HDi 133KM 0.0 0 0 6.3 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 3) (9.1)
Trwałość silnika 9.3/10
Niezawodność auta 8.7/10
Spalanie ON 8.7/10
Koszty utrzymania 9.7/10
Głosy według opinii użytkowników: 3 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.9L

Średnie 6.3L

Trasa 5.6L

Najbardziej awaryjna część

0%
40%
20%
0%
0%
0%
0%
0%
40%
Suma głosów: 5

Opinie użytkowników

19.11.2017 Andrzej ENDRIUSS Peugeot 406 2.0HDi 90km/Rok 2002/224000 km
Średnia ocena: (9.3)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 9.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.0L

Średnie 6.5L

Trasa 6.0L

Opinia: To prawda, że 2.0 HDI 90km nie posiada na szczęście dwumasy i ma zwykłe tanie sprzęgło a turbina nie ma zmiennej geometrii łopatek. Jest prosty i tani w obsłudze. Jeśli nie jest katowany a oleje i paski wymieniane na czas to odwdzięcza się żywotnością i
Zalety: - Tania eksploatacja, - Prostota wykonania, - Ekonomicze spalanie, - Nagrzewnica szybko się nagrzewa, - Komfortowe zawieszenie, - Karoseria w ocynku, - Brak FAP/DPF
Wady: - Psują się zamki centralnego otwierane kluczem, - Ograniczona przestrzeń kierowcy, - Zapychający się zawór EGR
Polecam
23.05.2016 dfgv 90 KM/2003/200tys
Średnia ocena: (9.3)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.0L

Średnie 6.5L

Trasa 6.0L

Opinia: Silnik nie posiada dwumasy ani zmiennej geometrii łopatek w turbinie, jak podano na stronie. Poza tym wymiane rozrzadu, jak podaje producent na swojej stronie, wydluzono do 140-180 tys km w zalezności od warunków klimatycznych w jakich eksploatowane jest auto. Nie wiem też skąd niektórym bierze
Zalety: niezawodność, tani serwis, wygoda
Wady: slaba jakośc wykonania
Polecam
11.09.2013 W.R.R 406 HDi 2.0 2001 r 187000
Średnia ocena: (8.8)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 9.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.6L

Średnie 5.8L

Trasa 4.8L

Opinia: Solidny silnik, nadwozie o ładnej linii, wygodny w podróży.
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

0%
40%
20%
0%
0%
0%
0%
0%
40%
Suma głosów: 5