Popularne na rynku

Skoda Fabia II FL 1.6 TDI CR 90KM (CAYB)

26739

Dane techniczne

Skoda Fabia II FL 1.6 TDI CR 90KM (CAYB)
Pojemność [cm3] 1598
Moc [KM] 90
Moment obrotowy [Nm] 230
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 176
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 12.6

Lata produkcji: 2010-2014

Nadwozie: hatchback kombi

Segment: B (małe)

Spalanie

Miasto 5.1L

Średnie 4.3L

Trasa 3.5L

Zalecane przez serwis

Typ oleju VW-norma 507.00 5W-30
Ilość oleju 4.3
Wymiana oleju co 15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 180.000 km lub 5 Lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Siemensa

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.2 TDI 75KM 0.0 0 0 3.4 l/100km
1.6 TDI 75KM 7.9 2 0 5.8 l/100km
1.6 TDI 105KM 0.0 0 0 4.4 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 2) (9.6)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 8.5/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 2 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 5.3L

Średnie 4.7L

Trasa 4.3L

Najbardziej awaryjna część

14%
43%
7%
7%
7%
7%
7%
7%
0%
Suma głosów: 14

Opinie użytkowników

22.07.2015 marcin fabia,2012,177000
Średnia ocena: (9.3)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 7.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 5.5L

Średnie 4.8L

Trasa 4.5L

Opinia: silnik to jedyna zaleta tego auta
Zalety: silnik: dynamika i moc w stosunku do masy auta
Wady: głośny
Polecam
23.10.2014 Aga fabia II/2010/191tys
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 5.0L

Średnie 4.5L

Trasa 4.0L

Opinia: Jeżdze od pół roku. Na razie bezproblemowo. Rozrzad według książeczki serwisowej wymieniany jest przy 210 tysiącach, serwis zaleca wymianę przy 180 tysiącach.
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

14%
43%
7%
7%
7%
7%
7%
7%
0%
Suma głosów: 14