Skoda

Skoda Roomster FL 1.2 TDI CR 75KM (CFWA)

8916
Kategoria: Skoda Roomster

Dane techniczne

Skoda Roomster FL 1.2 TDI CR 75KM (CFWA)
Pojemność [cm3] 1199
Moc [KM] 75
Moment obrotowy [Nm] 180
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 162
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 15.5

Lata produkcji: 2010-2015

Nadwozie: kombivan

Segment: LAV (użytkowe)

Spalanie

Miasto 5.4L

Średnie 4.5L

Trasa 4.0L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Castrol 5W-30
Ilość oleju 4.3
Wymiana oleju 15.000 lub 1 rok
Wymiana rozrządu po. 210.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Elektromagnetyczne Delphi

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.6 TDI 105KM 0.0 0 0 4.9 l/100km
1.6 TDI 90KM 9.6 2 0 5.4 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (9.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 6.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 6.4L

Średnie 5.2L

Trasa 4.3L

Najbardziej awaryjna część

40%
20%
20%
0%
0%
0%
0%
0%
20%
Suma głosów: 5

Opinie użytkowników

25.02.2018 Rafi Roomster 2013 r 97tys/km
Średnia ocena: (9.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 6.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.4L

Średnie 5.2L

Trasa 4.3L

Opinia: Auto dobrze sprawuje się w mieście i na krótkie odcinki po za miastem,silnik zdecydowanie nie na długie trasy.W mieście spalanie jest też nie na tak niskim poziomie jak podaje producent,niestety silnik jest za słaby.Ale do rzeczy jestem zadowolony zakup auta był kontrolowany,miał być silnik o
Zalety: dobre auta do jazdy miejskiej niskie koszty użytkowania,żadnych awarii,
Wady: słaba dynamika,wysokie spalanie po wyżej 120km/h słabe wyciszenie,słabej jakości wykonanie środka.
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

40%
20%
20%
0%
0%
0%
0%
0%
20%
Suma głosów: 5