Volkswagen

Volkswagen Sharan I 1.9 TDI 90KM (1Z/AHU)

12382
Kategoria: Volkswagen Sharan

Dane techniczne

Volkswagen Sharan I 1.9 TDI 90KM (1Z/AHU)
Pojemność [cm3] 1896
Moc [KM] 90
Moment obrotowy [Nm] 202
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 160
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 16.5

Lata produkcji: 1995-2000

Nadwozie: van

Segment: K (vany)

Spalanie

Miasto 8.6L

Średnie 6.4L

Trasa 5.4L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Castrol 5W40
Ilość oleju 4.5
Wymiana oleju co 10.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 90.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Brak
Dwumasa Brak
Turbina Geometria stała
Wtryski pompa Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.9 TDI 110KM 10.0 1 0 6.5 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 6.5L

Trasa 5.0L

Najbardziej awaryjna część

40%
0%
0%
20%
0%
0%
0%
20%
20%
Suma głosów: 5

Opinie użytkowników

03.08.2020 carat 1996/650000
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 6.5L

Trasa 5.0L

Opinia: VW Sharan silnik AHU mały remap na 130 hp po zmianie wtrysków na te z wersji 110hp. Na stałej turbinie bez problemu i dymienia. Po 650 000km przy okazji wymiany uszczelniaczy zaworów zdjęta miska olejowa. Zwymiarowane tuleje i wał korbowy wymiary i owalizacja 0,005 poniżej nomimalnych wartości. Założone
Zalety: Pancerne silniki idioto odporne !!! Bardzo podatne na modernizacje mocy bez szkody dla samego silnika. Urok silnika diesla z bezpośrednim wtryskiem tj zapali na każdym mrozie !!!
Wady: Częste problemy z podgrzewaczem płynu chlodzącego nie mylić ze świecami żarowymi.
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

40%
0%
0%
20%
0%
0%
0%
20%
20%
Suma głosów: 5