Volvo

Volvo S40 I 1.9 DI 95KM (D4 192T2)

8035
Kategoria: Volvo S40

Dane techniczne

Volvo S40 I 1.9 DI 95KM (D4 192T2)
Pojemność [cm3] 1870
Moc [KM] 95
Moment obrotowy [Nm] 190
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 180
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 12.5

Lata produkcji: 1999-2000

Nadwozie: sedan

Segment: C/D (kompaktowe trójbryłowe)

Spalanie

Miasto 7.3L

Średnie 5.9L

Trasa 4.6L

Zalecane przez serwis

Typ oleju 5W40
Ilość oleju 5.5
Wymiana oleju co 15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po. 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Brak
Dwumasa Brak
Turbina Geometria stała
Wtryski Elektromagnetyczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.9 TD 90KM 0.0 0 0 6.3 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 2) (9.0)
Trwałość silnika 9.5/10
Niezawodność auta 9.5/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 2 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 5.8L

Trasa 4.7L

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
33%
0%
0%
0%
0%
67%
Suma głosów: 3

Opinie użytkowników

26.06.2018 Karol V40 1.9 490tyś
Średnia ocena: (9.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 6.0L

Trasa 4.2L

Opinia: Autko posiadam od dość dawna wiec moge sie co nieco wypowowdziec silnik reno zwykły td na zwykłej pompie praktycznie ze nie zniszczalny elastyczny napewno lepszy niz 1.9tdi zadnych problemów od 4 lat oleje wymieniane co 10tys .
Zalety: Ekonomiczny , Wygodny,Dobrze wyposarzony
Wady: Blacharka
Polecam
12.03.2015 Gregor S40/1999/260000
Średnia ocena: (8.5)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.5L

Średnie 5.5L

Trasa 5.1L

Opinia: Silnik praktycznie bezawaryjny pod warunkiem wykonywania serwisu na czas, przy wysokich obrotach elastyczny, ale i głośny powyżej 120 km/h, samochód ogólnie wygodny i nie skomplikowany, każdy może sobie poradzić z drobnymi usterkami
Zalety: ekonomiczny, wygodny
Wady: głośny przy dużych prędkościach, głośne zawieszenie
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
33%
0%
0%
0%
0%
67%
Suma głosów: 3