Volvo

Volvo V60 I FL 2.0 D4 190KM (D4 204T14)

18605
Kategoria: Volvo V60

Dane techniczne

Volvo V60 I FL 2.0 D4 190KM (D4 204T14)
Pojemność [cm3] 1969
Moc [KM] 190
Moment obrotowy [Nm] 400
Doładowanie biturbo
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 225
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 7.7

Lata produkcji: 2014-2018

Nadwozie: kombi

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto b.d.

Średnie 4.0L

Trasa b.d.

Zalecane przez serwis

Typ oleju 0W30
Ilość oleju 5.5
Wymiana oleju co 30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 180.000 km lub 10 Lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina BiTurbo
Wtryski Piezoelektryczne

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.0 D2 120KM 0.0 0 0 3.8 l/100km
2.0 D3 150KM 0.0 0 0 4.2 l/100km
2.0 D4 181KM 0.0 0 0 3.9 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 3) (9.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 9.3/10
Głosy według opinii użytkowników: 3 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 7.7L

Średnie 7.0L

Trasa 7.0L

Najbardziej awaryjna część

85%
4%
0%
0%
4%
0%
0%
0%
7%
Suma głosów: 27

Opinie użytkowników

14.02.2019 V60/polift 2017/80000
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.0L

Średnie 7.4L

Trasa 7.0L

Opinia: Poprzednio miałem V60 z D4 2.0l 5 cylindrów przejechałem 170tys km ale na gwarancji przy 70 000km wymieniono mi komplet wtrysków. Okazało się ze przyczyna ich klekoty była pompa niskiego dziś ile ja która zaczęła w baku sypać opilkami. Jednak drugi komplet wtrysków tez został
Zalety: Dobrze trzyma się drogi wygodny chociaż mały bagaznik, zrywany szybki.
Wady: Trochę ciasny z tylu, dźwięk 4 cylindrowym diesla.
Polecam
07.01.2018 Mateusz v60 CC D4 2015 rok
Średnia ocena: (9.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 6.0L

Trasa 6.5L

Opinia: volvo zmieniło silniki od 2014 roku D4 2.0 to obecnie nowy silnik 190 KM 4 cylindry i nie mylmy go z awaryjnymi silnikami D5, D4, D3 produkowanymi w latach 2010-2014
Zalety: Bardzo fajne auto z zacięciem sportowym , wygodny i bardzo mało awaryjny oczywiście w latach powyżej 2014 roku
Wady: Posiadm juz 2sztuke volvo v60 i z Wad mogę powiedzieć tylko o dość małym bagażniku ale jak na 3 osobowa rodzinę jest ok
Polecam
24.12.2014 Łukasz 2013/V60/54000
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.7L

Średnie 7.6L

Trasa 7.5L

Opinia: Kupilem auto ze wzgledu na ponoc malo awaryjny i pancerny silnik diesla. Poprzednio mialem forestera z dieslem i nie byl zbyt dobry. Volvo jezdzi sie super szczegolnie z automatem. Dzwiek silnika i elastycznosc w trasie robi swoje. Jezdze szybko na dwupasmowkach ok 150km/h i wiecej
Zalety: Dzwięk silnika super, elastyczność, współpraca z automatem, zawieszenie
Wady: Dość ciasno z tyłu
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

85%
4%
0%
0%
4%
0%
0%
0%
7%
Suma głosów: 27