Volvo

Volvo V70 III 2.0 D 16V 136KM (D4 204T)

19411
Kategoria: Volvo V70

Dane techniczne

Volvo V70 III 2.0 D 16V 136KM (D4 204T)
Pojemność [cm3] 1998
Moc [KM] 136
Moment obrotowy [Nm] 320
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 190
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 11

Lata produkcji: 2007-2011

Nadwozie: kombi

Segment: E (klasa wyższa)

Spalanie

Miasto 7.5L

Średnie 6.0L

Trasa 5.0L

Zalecane przez serwis

Typ oleju 5W30
Ilość oleju 5.5
Wymiana oleju co 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 180.000-240.000 km lub 10 Lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Siemensa

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.6 D 109KM 0.0 0 0 4.5 l/100km
2.4 D 163KM 0.0 0 0 6.7 l/100km
2.4 D 175KM 8.8 1 0 6.4 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 2) (9.9)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 9.5/10
Głosy według opinii użytkowników: 2 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 6.8L

Średnie 6.2L

Trasa 5.4L

Najbardziej awaryjna część

68%
0%
5%
5%
5%
0%
9%
5%
5%
Suma głosów: 22

Opinie użytkowników

12.12.2018 marcin V70 III / 2009 / 250kkm
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.5L

Średnie 6.2L

Trasa 5.7L

Opinia: Samochód nie do zajechania. Po roku odkąd go mam mogę powiedzieć jedno - nie zamienię go na inny, zwłaszcza plastikowe g..o zwane nowoczesnym, plastikowym SUV'em. Auto pancerne - zero problemów z zawieszeniem, silnikiem, skrzynią czy rdzą. Od zakupu wymieniony rozrząd (raz na 10 lat lub
Zalety: bezpieczeństwo, komfort, pojemny bagażnik, bezawaryjność, odporność na korozję, akceptowalne koszty serwisowania i utrzymania
Wady: DPF, EGR, Dwumasa - ale to raczej wady wynikające z konieczności niż z awaryjności. Ogólnie auto wad chyba nie ma.
Polecam
30.01.2015 rafał V70 2008r 175tys
Średnia ocena: (9.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.0L

Średnie 6.2L

Trasa 5.0L

Opinia: optymalny wybór między ceną utrzymaniem oraz spalaniem.Maiłem wcześniej Volvo V70 i byłem zadowolony więc kupiłem ten model nie potrzebowałem specjalnych wrażeń i mocy dlatego wybrałem ten silnik.Wiem większość mówi że D3 to kicha ale jak na razie jestem bardzo zadowolony. Przede wszystkim zero problemów z
Zalety: dobry samochód w dobrych pieniądzach,silnik bezawaryjny jak i całe auto,spalnie niskie,wysoki komford
Wady: ceny części i serwisu
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

68%
0%
5%
5%
5%
0%
9%
5%
5%
Suma głosów: 22