Volvo

Volvo V70 III 2.4 D5 20V 205KM (D5 244T10)

3374
Kategoria: Volvo V70

Dane techniczne

Volvo V70 III 2.4 D5 20V 205KM (D5 244T10)
Pojemność [cm3] 2400
Moc [KM] 205
Moment obrotowy [Nm] 420
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 225
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 8.2

Lata produkcji: 2007-2011

Nadwozie: kombi

Segment: E (klasa wyższa)

Spalanie

Miasto b.d.

Średnie 5.4L

Trasa b.d.

Zalecane przez serwis

Typ oleju ACEA A5/B5 SAE 0W30 lub 5W30
Ilość oleju 6.0-6.5
Wymiana oleju co 30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu 180.000 km/160.000 km lub 10 lat w zależności od wersji

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.6 D 109KM 0.0 0 0 4.5 l/100km
2.0 D 136KM 9.9 2 0 6.2 l/100km
2.4 D 163KM 0.0 0 0 6.7 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (7.8)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 7.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 12.0L

Średnie 8.5L

Trasa 8.0L

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

11.03.2021 V70 / III 2009 / 240000 tys
Średnia ocena: (7.8)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 7.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 12.0L

Średnie 8.5L

Trasa 8.0L

Opinia: Spalenie średnie 5,4L to bajki o mchu i paproci, zwłaszcza z automatyczna skrzynią. Średnie spalania w tym silniku powinno być 7,5 - 9 w zależności kto jaką ma nogę i jakie robi trasy. Na tempomacie przy 100-110 może zejdzie poniżej 7, w mieście spokojnie 11-12.
Zalety: Elastyczność oraz komfort jazdy
Wady: Sporo wyższe spalania niż deklaruje producent
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0