Silniki BMW d Serii B są stosowane w samochodach marki
Silnik BMW 3.0d mocy 320KM z oznaczeniem B57 wszedł do produkcji od 2015 roku i miał zastąpić wysłużoną jednostkę 3.0 N57. Konstrukcja nowoczesna, w której zastosowano najnowsze rozwiązania technologiczne mające wpłynąć na osiągnięcie jak najwyższych parametrów. W wersji 265-konnej silnik współpracuje z dwoma turbosprężarkami. Nowa konstrukcja spełnia bardziej rygorystyczne normy spalin Euro 6.
Podsumowując silnik konstrukcji BMW 3.0 R6 d jest technologicznie bardzo zaawansowany, może pochwalić się świetnymi osiągami i jest skierowany do osób szukających silnika o najwyższych parametrach. Niestety koszty utrzymania oraz serwis tej jednostki niestety nie należą do tanich, a ewentualne naprawy lub wymiany zużytych części mogą pochłonąć spory budżet.
Opinia:
N57 miały 313KM a B57 320KM jednak po hamowni wyszło 309 tylko ale dołożyłem intercoller FMIC Pro i po sofcie wyszło 407KM i 890NM auto śmiga aż miło przebieg 178 Tysięcy zero problemów profilaktycznie wyczyszczony dolot
10.0/10
10.0/10
10.0/10
Zalety:
Komfort i elastyczność
Wady:
Brak
Silnik:
407 640d xd
Rocznik:
2018
Przebieg:
178000
Spalanie:
8.3 l/100km
Polecam
21.05.2021X4 F26
(10.0)
Opinia:
Po pierwsze to nie 320 tylko 313 PS. PO drugie jak widac brak tych silnikow w kraju nowego ladu bo brak opinii.Od roku uzytkowany w X4 z podniesiona moca do 380 PS. Zrobione okolo 50 tys. , przebieg auta 180 tys. Jak na razie zero problemow. 4,7 do 100, DragRace. Spalanie srednie 8,7. Wymiana oleju max co 15 tys.