Silnik Ford 2.0 TDCI o mocy 210KM zadebiutował w Fordzie Mondeo w roku 2015. Jest to konstrukcja znana z poprzedniej wersji, która został poddana dużym modyfikacjom. W silniku zostały zastosowane najnowsze technologie które mają odpowiadać za osiągnięcie wysokich parametrów. Ta 210-Konna odmiana ma podwójne doładowaniem Twin Turbo o maksymalnym momencie obrotowym 450NM !!! Współpracuje z automatyczna 6-stopniową przekładnią PowerShift i wyposażona jest w System Ford Intelligent All-Wheel Drive który ma zadanie rozdzielać przełożenia na dwie osie (4×4).
Silnik seryjnie posiada nowej generacji filtr cząstek stałych DPF III-generacji i spełnia rygorystyczne normy spalin Euro6. Nie jest on tak problematyczny ja jego poprzednik a na pewno bardziej żywotniejszy, filtr dopala się samoczynnie co jest ogromny plusem gdy pojazd jest użytkowany w mieście. Jednostka charakteryzuje się wysoką kulturą pracy, świetną dynamiką, użytkownicy będą usatysfakcjonowani parametrami oraz osiągami którą dysponuje jednostka. Serwis o raz koszty nie należą do tanich musimy pamiętać że mamy do czynienia z bardzo zaawansowaną technologicznie jednostką..
Rodzaj układu: 4-cylindrowy
Ilość zaworów: 16
Typ wtrysku: bezpośredni
Bezpośredni Common Rail
Średnia (głosów: 2) | (9.5) |
Trwałość | 9.5/10 |
Utrzymanie | 10.0/10 |
Dynamika | 9.0/10 |