Silniki PSA HDi / e-HDi są stosowane w samochodach marki
Silnik PSA 3.0 V6 HDi o mocy 240KM występuje w Citroenie C5, C6 oraz Peugeocie 407 Coupe. To najmocniejszy silnik diesla koncernu PSA z momentem obrotowym na poziomie 450Nm. Dzięki zastosowaniudwóch turbosprężarek jednostka charakteryzuje się znakomitą dynamiką przy jednoczesnym niskim spalaniu. Silnik posiada system wtrysku bezpośredniego Common Rail 3 generacji z wtryskiwaczami piezoelektrycznymi. W razie awarii wysokie koszta części zamiennych oraz obsługi. Przed zakupem należy zastanowić się czy mamy odpowiednio głęboki portfel.
Opinia:
Range Rover Sport 2.7TD V6 kozak:)) długo się cykałem RR w ogóle i nie wiedziałem co brać, zdecydowałem się na V6 (najtańszy serwis) najmniejszy silnik i jestem bardzo zadowolony. Trochę ta impreza mnie na start wyniosła (niecałe 4k) ale teraz jest wszystko na cacy. Co
do tego "Sport" to coś trzeba będzie podłubać bo sport to tylko z nazwy pomimo fajnego momentu ;) da się wyprzedzać, ale nie jest to go kart ;)
10.0/10
10.0/10
8.0/10
Zalety:
kozak, trochę wolny ale autko kobyła taka, że hej więc pomijając to że chciałem duże auto z mocnym silnikiem a nie race car to nie mam się do czego czepić,
Wady:
trochę za cichy, myślałem, że V6 fajniej brzmi
Silnik:
190km
Rocznik:
2005
Przebieg:
289000
Spalanie:
10.0 l/100km
Polecam
03.07.2020Anonim
(10.0)
Opinia:
Range Rover Sport II 3.0TDV6. Obecnie 300Km po chiptuningu u profesjonalistów czyli hamownia itd. Silnik nie oszczędzany czyli dynamiczna jazda czasami coś się pociągnie. Póki co nie wiem, że mam samochód. Jak będzie dalej to się okaże.
10.0/10
10.0/10
10.0/10
Zalety:
Dynamiczny, oszczędny, cichy, bezawaryjny
Wady:
przy 258km w ciężkim Rangu brakuje kopa, proponuje SDV6 mocniejszą odmianę tego silnika lub chiptuning w dobrej firmie
Silnik:
Spalanie:
10.6 l/100km
Polecam
20.05.2020Citroen C5 III
(9.7)
Opinia:
Silnik w C5 X7. Radzi sobie świetnie, odpowiednia dynamika jak na masę samochodu. Z napraw to wymiana rozrządu i pompy wody przy 140 tys (pojawiło się zapocenie przy pompie), wymiana oleju i filtru oleju co 20 tys, paliwa raz w roku. Po 150 tys
w diagboxie pokazuje mniej niż 50% płynu w FAPie, więc nie jest jeszcze źle.
Ciasno pod maską, ale silnik nie jest mały
10.0/10
9.0/10
10.0/10
Zalety:
Dynamika, spalanie, kultura pracy, trwałość, moment obrotowy
Wady:
Dużo osprzętu (2x Turbosprężarka, 2x EGR) - średnio jako wada, trzeba po prostu zdawać sobie sprawę, że w razie awarii nie będzie tak tanio jak przy 2.0 HDi
Silnik:
DT20CTD 3.0HDi 241 KM
Rocznik:
2011
Przebieg:
150025
Spalanie:
7.1 l/100km
Polecam
14.04.2019Jaguar xf
(10.0)
Opinia:
Silnik bardzo elastyczny pięknie przyspiesza nie jest głośny w trasie przy limitach prędkości do 120km/h w UK samochód pali niecałe 6 litrów po mieście spokojnie wychodzi z 8l bez zbędnego glaskania pedału gazu narazie spokojnie mogę polecić zobaczymy jak będzie się sprawował dalej.
10.0/10
10.0/10
10.0/10
Silnik:
3.0
Rocznik / Przebieg:
2009 230tys
Spalanie:
6.0 l/100km
Polecam
19.03.2014Tomek
(9.0)
Opinia:
Silnik Bajka,moc i dynamika na najwyższym poziomie ,jazda tym autem to sama przyjemność .Silnik pracuje perfekcyjnie równo,cicho super się zbiera,wciska w fotel.Spalanie nie takie duże jak się wydaje wszystko zależy od stylu jazdy średnio 7L.Nie miałem żadnych problemów przez 4 lata użytkowania standardowo wymiany filtrów
i olejów.