Silniki SsangYong XDi / e-XDi są stosowane w samochodach marki
Silnik SsangYong 2.0 e-XDi 16V 175KM D20DTF stosowany od 2010 roku w modelach Actyon/Korando .Konstrukcja firmy SY w której wprowadzono wiele rozwiązań z innych koncernów.Jednostka wykonana z żeliwa wyposażona w układ wtryskowy Delphi Common Rail z rozrządem opartym na łańcuchu oraz turbosprężarką Garrett GTB1752VLK.
W opinii użytkowników oraz serwisantów silnik ma mieszane opinie, w niektórych dochodzi do poważnych awarii takich jak obracanie się tulei na wale korbowym powodem tej usterki jest jazda na zbyt niskich obrotach co powoduje spadek ciśnienia oleju.Kolejnymi przypadłościami są awarie wtryskiwaczy,pompy wysokiego ciśnienia czy turbosprężarki.Zaleca się szczegółową kontrolę osprzętu oraz stanu oleju aby uniknąć tych poważnych awarii.