Suzuki

Silnik Suzuki 2.0 TD 87KM RF

8456
Silnik Suzuki 2.0 TD 87KM RF

Silniki Suzuki TD / DDiS są stosowane w samochodach marki

  • Suzuki

Silnik Suzuki 2.0 TD o mocy 87KM to konstrukcja Mazdy, która występowała w modelach 323 i 626 ( jednak bez turbiny). Wersja którą znajdziemy w Grand Vitarze oraz Vitarze została wyposażona w turbosprężarkę oraz intercooler przez co można było uzyskać większą moc oraz moment obrotowy. Jednostka jednak nie może pochwalić się dobrą dynamiką oraz wysoką kulturą pracy.

>Na plus można zaliczyć przyzwoity poziom spalania oraz niską awaryjność. Z uwagi na wiek oraz duże wyeksploatowanie silnika może dojść do awarii osprzętu, lecz są to nie groźne oraz kosztowne usterki. Jedną z poważniejszych są pękające głowice (tyczy się to bardzo wyeksploatowanych jednostek). Ogromnym plusem jest prosta konstrukcja silnika a co za tym idzie łatwość naprawy oraz dostępność części.

Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 8

Typ wtrysku: pośredni

Zalety

  • prostka konstrukcja
  • niska awaryjność
  • dostępność części
  • łatwy serwis oraz naprawy
  • niskie spalanie

Wady

  • słaba dynamika
  • niska kultura pracy
  • pękające głowice

Informacje serwisowe

  • Kod silnika: RF
  • Turbosprężarka: Ze stałą geometrią
  • Rozrząd: Pasek, wymiana po po 90.000 km
  • Sprzęgło: Bez koła dwumasowego
  • Filtr cząstek stałych: Brak
  • Wtryski: Elektromagnetyczne  Firma Bosch
  • Ilość oleju silnikowego: 5.5 L, typ oleju: 5W30, wymiana po co 15.000 km lub 1 rok
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
100%
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądź pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami