Renault

Silnik Renault 2.2 dCi 16V 90KM G9T

914
Silnik Renault 2.2 dCi 16V 90KM G9T

Silniki Renault 2.0 / 2.2 / 2.5 / 3.0 dCi są stosowane w samochodach marki

  • Renault
  • Nissan
  • Opel
  • Infiniti

Silnik Renault 2.2 dCi  o mocy 90KM z oznaczeniem G9T występował w samochodach Renault Master II a także bliźniaczych Oplu Movanu A i Nissanie Interstar.

Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: bezpośredni

Bezpośredni Common Rail

Zalety

Wady

Informacje serwisowe

  • Kod silnika: G9T
  • Turbosprężarka: Ze zmienną geometrią
  • Rozrząd: Pasek
  • Sprzęgło: Z kołem dwumasowym
  • Filtr cząstek stałych: Występuje
  • Wtryski: Elektromagnetyczne

Olej !
Serwis podaje wymiany oleju co 30.000 km lub 2 lata jednak mechanicy zalecają skrócenie wymiany do 15.000 km lub 1roku przez co zmniejszamy ryzyko poważnych awarii takich jak :

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (6.7)
Trwałość 8.0/10
Utrzymanie 8.0/10
Dynamika 4.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
100%
0%
0%
0%
Suma głosów: 1

Opinie użytkowników

24.07.2023 Opel Movano
(6.7)
Opinia: W koło komina jeszcze da się tym jeździć. Trasy to koszmar brak mocy jest wtedy odczuwalny. Każdy TIR to wyzwanie.
  • 8.0/10
  • 8.0/10
  • 4.0/10
Zalety: Brak dwumasy, brak dpf-fap-itp, brak EGR-a, w tym silniku jest tylko katalizator, kultura pracy w kabinie można normalnie słuchać muzyki rozmawiać jest naprawdę OK. Układ wtryskowy BOSCH elektromagnetyczne wtryski.
Wady: Bezobsługowy rozrząd to bzdura bo koła zębate. Pękła sprężyna niwelatora luzów międzyzębnego koło dostało luzów i zaczęło opiłkować aż pękło (grubość koła niwelatora to 3mm) bałagan w silniku (opiłki) i problem z kołami zębatym OM drogi, zamiennik nieistnieje a urzywane też się cenią.
  • Silnik: 90km G9T
  • Rocznik: 2005
  • Przebieg: 384000
  • Spalanie: 9.0 l/100km
Polecam