Silniki VAG 2.0 TDI PD / 2.0 TDI CR są stosowane w samochodach marki
Silnik VW 2.0 TDI Mild Hybrid 136KM DTNB wszedł do produkcji w 2019 roku i występuje w Audi A4 B9. System jaki zastosowano w tym silniku jest zwany potocznie mikro-hybrydą. Zadaniem jego jest pomoc w rozruchu silnika a nie jego wspomaganie jak to ma miejsce w przypadku miękkiej hybrydy. w tym przypadku zastosowano system ISG-Integrated Starter Generator łączący rozrusznik z alternatorem w jedną całość.
Właśnie ten wspomniany 12V system odpowiada za uruchomianie funkcji Start&Stop po zatrzymaniu pojazdu i jego rozruchu .Pełni on również funkcję generatora prądu podczas hamowania, odzyskuje energię i gromadzi ją w baterii litowo-jonowej o pojemności 0.5Ah. która potem służy do wspomagania elektryki pojazdu.Układ mikro-hybrid znacząco wpłynął na obniżenie poziomu spalania jak również emisji Co2.