Hybryda

Silnik BMW 2.0 R4 16V d mHEV 48V 163KM B47C20B

50
Silnik BMW 2.0 R4 16V d mHEV 48V 163KM B47C20B

Miękkie hybrydy BMW d mHEV są stosowane w samochodach marki

  • BMW

Miękka hybryda BMW 2.0 R4 16V d mHEV 163KM B47C20B pojawiła się w ofercie niemieckiego producenta w 2022 roku i występuje w modelach X1 U11 oraz X2 U10Jest to nowa generacja miękkich hybryd BMW mHEV Power.



Do napędu wykorzystano znaną od lat jednostkę wysokoprężną 2.0 R4 16V d B47 o mocy 150KMW odróżnieniu od wcześniej montowanych miękkich hybryd tutaj zastosowano silnik elektryczny z większym akumulatorem o pojemności baterii 0,9 kWh i mocy 19KM z mom. obr. 55 Nm.  Moc systemowa napędu wynosi 163KM a mom. obr. 400 Nm.

Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: bezpośredni

Common Rail

Zalety

Wady

Silnik spalinowy

Typ silnika: Diesel

Moc silnika: 150 KM

Moment obrotowy: 360 Nm

Silnik elektryczny

Pojemność baterii: 0.9 kWh

Moc silnika EV: 19 KM

Moment obrotowy EV: 55 Nm

Napęd hybrydowy

Typ hybrydy: 48V miękka (mHEV)

Moc systemu: 163 KM

Moment obr. systemu: 400 Nm

Informacje serwisowe

  • Kod silnika: B47C20B
  • Silnik spełnia normę spalin EURO6d
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądź pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami