Hybryda

Silnik BMW 3.0 R6 24V d mHEV 340KM B57D30T2

146
Silnik BMW 3.0 R6 24V d mHEV 340KM B57D30T2

Miękkie hybrydy BMW d mHEV są stosowane w samochodach marki

  • BMW

Silnik BMW 3.0 R6 24V d mHEV B57D30B o mocy 340KM wszedł do produkcji w 2020 roku jako miękka hybryda i zasila szereg modeli marki BMW. Pod maską znajdziemy wspomniany wyżej silnik 3.0 R6 d B57D30 zespolonym z małym silnikiem elektrycznym 11KM  i akumulatorem o pojemności 0.528 kWh. Układ Mild Hybrid ma na celu wspomaganie pojazdu podczas ruszania oraz przyspieszenia co wpływa na obniżenie spalania. To rozwiązanie świetnie sprawdza się w jeździe miejskiej kiedy często ruszamy lub hamujemy.



Dodatkowa moc, którą generuje instalacja elektryczna wpływa na przyspieszenie które jest efektowniejsze i bardziej ekologiczne. Ten system nie pozwala na jazdę w trybie EV czyli elektrycznym a służy jedynie do wspomagania pracy silnika spalinowego. Jednostka seryjnie wyposażona została w filtr cząstek stałych DPF oraz system start&stop, co również przysłużyło się do spełnienia rygorystycznych norm spalin Euro6d.

Specyfikacja

Rodzaj układu: 6-cylindrowy

Ilość zaworów: 24

Typ wtrysku: bezpośredni

Common Rail

Zalety

  • wysoka kultura pracy
  • bardzo dobra dynamika
  • bardzo dobra elastyczność
  • bardzo niski poziom hałasu
  • przyzwoity poziom spalania
  • świetne osiągi

Wady

  • wysokie koszty serwisu

Silnik spalinowy

Typ silnika: Diesel

Moc silnika: 340 KM

Moment obrotowy: 700 Nm

Silnik elektryczny

Pojemność baterii: 0.528 kWh

Moc silnika EV: 11 KM

Moment obrotowy EV: 25 Nm

Napęd hybrydowy

Typ hybrydy: 48V miękka (mHEV)

Moc systemu: 340 KM

Moment obr. systemu: 700 Nm

Informacje serwisowe

  • Kod silnika: B57D30T2
  • Ilość oleju silnikowego: 7.0 L, typ oleju: 0W-30, 5W-30 / BMW Longlife-12 FE, wymiana po 20 tys. km / 2 lata lub wg wskazań komputera
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądź pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami