Hybryda

Silnik BMW 3.0 R6 24V d mHEV 48V 300KM B57D30P

42
Silnik BMW 3.0 R6 24V d mHEV 48V 300KM B57D30P

Miękkie hybrydy BMW d mHEV są stosowane w samochodach marki

  • BMW

Miękka hybryda BMW 3.0 R6 24V d mHEV Power B57D30P pojawiła się w ofercie niemieckiego producenta w 2022 roku i występuje w samochodach serii 7 G70Jest to nowa generacja miękkich hybryd BMW 48V mHEV Power.



Do napędu wykorzystano znaną od lat jednostkę wysokoprężną 3.0 R6 24V d o mocy 286KM. W odróżnieniu od wcześniej montowanych miękkich hybryd tutaj zastosowano silnik elektryczny o większej pojemności baterii 0,9 kWh i mocy 18KM przy znacząco wyższym momencie obr. wynoszącym 200 Nm. Moc systemowa napędu wynosi 300KM a moment obr. 670 Nm.

Poza nowym układem hybrydy wprowadzono także wtryskiwacze z elektrozaworem i obniżono maksymalne ciśnienie wtrysku do 2500 bar. Zamiast aluminium stosuje się obecnie tłoki stalowe.

Specyfikacja

Rodzaj układu: 6-cylindrowy

Ilość zaworów: 24

Typ wtrysku: bezpośredni

Common Rail

Zalety

Wady

Silnik spalinowy

Typ silnika: Diesel

Moc silnika: 286 KM

Moment obrotowy: 650 Nm

Silnik elektryczny

Pojemność baterii: 0.9 kWh

Moc silnika EV: 18 KM

Moment obrotowy EV: 200 Nm

Napęd hybrydowy

Typ hybrydy: 48V miękka (mHEV)

Moc systemu: 300 KM

Moment obr. systemu: 670 Nm

Informacje serwisowe

  • Kod silnika: B57D30P
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądź pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami