Hyundai

Silnik Hyundai/Kia 2.2 CRDi 16V blue drive 203KM D4HC

1
Silnik Hyundai/Kia 2.2 CRDi 16V blue drive 203KM D4HC

Silniki Hyundai blue / SmartStream są stosowane w samochodach marki

  • Hyundai
  • Kia

Silnik Hyundai/Kia 2.2 CRDi blue drive o mocy 203KM był montowany  w Kia Stinger w latach 2017-2020. Jednostka 4-cylindrowa z turbosprężarką o zmiennej  zmiennej geometrii łopatek, wyposażona w system common rail II generacji, ułożona wzdłużnie. Ta odmiana była przewidziana do modeli z napędem na tylne koła i poza Kią montowaną ją w samochodach Genesis.


Odmiana blue drive została przystosowana do spełnienia rygorystycznych norm spalin Euro 6 i posiada system start&stop. Należy zwrócić szczególną uwagę na jakość tankowanego paliwa, może dochodzić do nadmiernego zużycia pompy paliwa pracującej pod wysokim ciśnieniem.

Specyfikacja

Rodzaj układu: 4-cylindrowy

Ilość zaworów: 16

Typ wtrysku: bezpośredni

Bezpośredni Common Rail

Zalety

  • bardzo dobra dynamika
  • brak uciążliwych usterek
  • dobra kultura pracy
  • niski poziom spalania

Wady

  • wysokie koszty serwisu
  • kłopotliwa wymiana rozrządu

Informacje serwisowe

  • Kod silnika: D4HC
  • Turbosprężarka: Ze zmienną geometrią
  • Rozrząd: Pasek, wymiana po po 120.000km
  • Sprzęgło: Z kołem dwumasowym
  • Filtr cząstek stałych: Występuje
  • Silnik spełnia normę spalin EURO6
  • Wtryski: Elektromagnetyczne  Firma Bosch- możliwość regeneracji
  • Ilość oleju silnikowego: 5.9 L, typ oleju: Lotos Quazar 5W30, wymiana po co 20.000 km lub 1 rok
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 0) (0.0)
Trwałość 0.0/10
Utrzymanie 0.0/10
Dynamika 0.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 0 0

Najbardziej awaryjna część

0%
0%
0%
0%
0%
0%
Suma głosów: 0

Opinie użytkowników

Nie dodano tutaj jeszcze żadnej opinii, bądź pierwszy i podziel się z nami swoimi spostrzeżeniami