Popularne na rynku

Renault Master III 2.3 dCi 125KM (M9T)

49122
Kategoria: Renault Master

Dane techniczne

Renault Master III 2.3 dCi 125KM (M9T)
Pojemność [cm3] 2298
Moc [KM] 125
Moment obrotowy [Nm] 310
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 142
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)

Lata produkcji: 2010-2014

Nadwozie: furgon podwozie skrzynia

Segment: Dostawcze - duże

Spalanie

Miasto 9.2L

Średnie 8.0L

Trasa 7.2L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Elf 5W40
Ilość oleju 8L
Wymiana oleju co 40.000 lub 1 rok
Wymiana rozrządu Łańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.3 dCi 101KM 9.5 1 0 9.5 l/100km
2.3 dCi 146KM 8.3 2 0 10.6 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 3) (9.4)
Żywotność 10.0/10
Awaryjność 9.3/10
Spalanie 9.3/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 3 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 10.0L

Średnie 9.1L

Trasa 8.5L

Najbardziej awaryjna część

68%
3%
3%
2%
5%
2%
2%
1%
13%
Suma głosów: 147

Opinie użytkowników

18.05.2022 Master III 2010/570000
Średnia ocena: (10.0)
Żywotność 10.0/10
Awaryjność 10.0/10
Spalanie 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 10.0L

Średnie 8.7L

Trasa 8.0L

Opinia: Polecam w 100% samochód ma przebieg 570 tys i nic poza sprzęgłem i dwunastą przy 400 tys nie było robione. Posiadam samochód od nowości, 95% trasy po autostradzie. Auto fabrycznie bez dpf.
Zalety: Całokształt wielki plus
Wady: Brak
Polecam
18.08.2017 Piotr 165KM/2015
Średnia ocena: (9.8)
Żywotność 10.0/10
Awaryjność 10.0/10
Spalanie 10.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto b.d.

Średnie b.d.

Trasa b.d.

Opinia: Twin turbo 165KM, po 2 latach dobija 300.000km, poza olejami i filtrami czujnik cisnienia doladowania-bosch 110zl i rurka klimy pekla przy ringu uszczelniajacym na wejsciu do chlodnicy-oryginal 550zl. Po malu sworznie na prawym wahaczu zaczynaja sie odzywac, ale jak na to ze i 5,5T wazy
Zalety: Kabina najbardziej zblizona do osobowej
Wady: Fotel pasazera 2/3-to jest zenada
Polecam
24.06.2015 Rafał Master 2,3 DCi z 2011 190 000km
Średnia ocena: (8.5)
Żywotność 10.0/10
Awaryjność 8.0/10
Spalanie 8.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 10.0L

Średnie 9.5L

Trasa 9.0L

Opinia: Auto posiadam od 10.2014. Jest z 2011. Przebieg 190 000km. Salonowe. Silnik bajka. Cichy i oszczędny. Jak na taką moc i wielkość auta L3H2 daję sobie radę choć troszkę koni mu brakuje. Ogólnie na trasie wyprzedanie nie sprawia kłopotów, ale prędkość 130km/h to raczej max.
Zalety: Cicha jednostka, spalanie, rozrząd na łańcuchu
Wady: Troszkę mała moc
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

68%
3%
3%
2%
5%
2%
2%
1%
13%
Suma głosów: 147