Ford

Ford Transit Mk6 2.2 TDCi 85KM (ZSD-422)

8609

Dane techniczne

Ford Transit Mk6 2.2 TDCi 85KM (ZSD-422)
Pojemność [cm3] 2198
Moc [KM] 85
Moment obrotowy [Nm] 250
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h]
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)

Lata produkcji: 2006-2011

Nadwozie: furgon podwozie skrzynia

Segment: Dostawcze - duże

Spalanie

Miasto 9.3L

Średnie 8.1L

Trasa 7.4L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Formula Ford 5W30
Ilość oleju 6.2 L
Wymiana oleju co 30.000 lub 1 rok
Wymiana rozrządu Łańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria stała
Wtryski

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.4 TDCi 115KM 0.0 0 0 9.2 l/100km
2.4 TDCi 140KM 0.0 0 0 9.7 l/100km
2.2 TDCi 130KM 0.0 0 0 b.d.
2.2 TDCi 140KM 7.5 1 0 9.5 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 2) (8.8)
Żywotność 9.0/10
Awaryjność 7.5/10
Spalanie 9.0/10
Koszty utrzymania 9.5/10
Głosy według opinii użytkowników: 2 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 8.8L

Średnie 8.1L

Trasa 7.6L

Najbardziej awaryjna część

9%
9%
45%
9%
9%
0%
9%
9%
0%
Suma głosów: 11

Opinie użytkowników

02.03.2025 Transit 9 osób 2006r. / 572 475 km
Średnia ocena: (9.0)
Żywotność 10.0/10
Awaryjność 7.0/10
Spalanie 9.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 9.1L

Średnie 8.5L

Trasa 7.9L

Opinia: Samochód doskonale się nadaje zarówno na małe jak i duże dystanse, spalanie doskonałe.
Zalety: Spalanie, przestrzeń dla pasażerów z tyłu, doskonała widoczność w wersji oszklonej (czyt. osobowej).
Wady: Średnia kultura pracy, korozja progów, dołów drzwi i w (powoli) podłogi, awaryjny EGR, kopcenie, przestrzeń dla pasażerów z przodu.
Polecam
09.04.2016 Blaz Transit SWB 2008r
Średnia ocena: (8.5)
Żywotność 8.0/10
Awaryjność 8.0/10
Spalanie 9.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.5L

Średnie 7.6L

Trasa 7.2L

Opinia: Auto posiadam od nowości (2009r) Do dnia dzisiejszego zrobiłem 247 tys. km bez większych awarii. Dwa razy wymieniałem EGR. Olej wymieniam co 15tys km , paliwo leje tylko na Shellu, wtryski nie leją, dwumasy nie ma więc nie ma co się zepsuć :) Podsumowując, w
Zalety: Silnik praktycznie bezobsługowy (gdyby nie EGR) , niskie spalanie, osiągi "wystarczające".
Wady: wadliwy EGR, średnia kultura pracy.
Polecam

Najbardziej awaryjna część

9%
9%
45%
9%
9%
0%
9%
9%
0%
Suma głosów: 11