Popularne na rynku

Peugeot Boxer I FL 2.8 HDI 128KM (8140.43S)

10836
Kategoria: Peugeot Boxer

Dane techniczne

Peugeot Boxer I FL 2.8 HDI 128KM (8140.43S)
Pojemność [cm3] 2798
Moc [KM] 127
Moment obrotowy [Nm] 300
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 155
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)

Lata produkcji: 2002-2006

Nadwozie: furgon podwozie skrzynia

Segment: Dostawcze - duże

Spalanie

Miasto 13.5L

Średnie 10.6L

Trasa 8.9L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Total 5W30
Ilość oleju 7.L
Wymiana oleju co 40.000 lub 2 lata
Wymiana rozrządu co 120.000 tys lub 5 lata

Osprzęt silnika

DPF/FAP Brak
Dwumasa Brak
Turbina Geometria stała
Wtryski

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
146KM 0.0 0 0 10.4 l/100km
2.0 HDI 84KM 0.0 1 0 9.2 l/100km
2.2 HDI 101KM 8.3 1 0 8.0 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (9.5)
Żywotność 10.0/10
Awaryjność 10.0/10
Spalanie 9.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 11.0L

Średnie 9.5L

Trasa 7.8L

Najbardziej awaryjna część

0%
53%
13%
7%
7%
0%
0%
0%
20%
Suma głosów: 15

Opinie użytkowników

20.02.2017 Kamil Boxer 2.8 HDI 2003r
Średnia ocena: (9.5)
Żywotność 10.0/10
Awaryjność 10.0/10
Spalanie 9.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 11.0L

Średnie 9.5L

Trasa 7.8L

Opinia: Jeśli chodzi o silnik to auto praktycznie bezawaryjne. Przez 110 tys km absolutnie ŻADNEJ awarii wiec napiszę o aucie bo o silniku nie ma co pisac. Największa bolączka tych aut to zapiekające się linki ręcznego, awarie łożysk na mcpersonie i strzelające ograniczniki drzwi. Reszta awarii
Zalety: -bardzo niezawodny silnik - duża moc -dobre osiągi -rozsądne spalanie -wygodna kabina -dobre prowadzenie
Wady: -zbyt krótka kabina w blaszaku ze ścianką działową
Polecam

Najbardziej awaryjna część

0%
53%
13%
7%
7%
0%
0%
0%
20%
Suma głosów: 15