Volkswagen

Volkswagen Crafter I FL 2.0 BiTDI CR 163KM (CKUB)

12435

Dane techniczne

Volkswagen Crafter I FL 2.0 BiTDI CR 163KM (CKUB)
Pojemność [cm3] 1968
Moc [KM] 163
Moment obrotowy [Nm] 400
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 160
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)

Lata produkcji: 2006-2012

Nadwozie: furgon skrzynia platforma

Segment: Dostawcze - duże

Spalanie

Miasto 9.2L

Średnie 8.1L

Trasa 7.5L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Castrol 5W30 507-00
Ilość oleju 7.L
Wymiana oleju co 40.000 lub 2 lata
Wymiana rozrządu po .120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.0 TDI CR 109KM 0.0 0 0 8.6 l/100km
2.0 TDI CR 136KM 0.0 0 0 8.7 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 2) (6.9)
Żywotność 10.0/10
Awaryjność 8.0/10
Spalanie 7.5/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 1

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 14.5L

Średnie 12.5L

Trasa 12.3L

Najbardziej awaryjna część

60%
7%
3%
3%
7%
3%
7%
10%
0%
Suma głosów: 30

Opinie użytkowników

30.09.2020 163 km 2015/105000
Średnia ocena: (8.8)
Żywotność 10.0/10
Awaryjność 10.0/10
Spalanie 7.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 13.0L

Średnie 10.5L

Trasa 11.0L

Opinia: Dobry, mocny silnik. Trzeba dbać o dobre paliwo i latasz jak osobowką.
Zalety: Duze auto, bardzo pakowne. Brak problemów z autem. Bierze mało oleju. 100ml / 4500 km
Wady: Mogło by mniej palić ;) powinni zadbać o lepsze wyciszenie.
Polecam
15.02.2019 2012,2,0tdi,163kM 224000,pierwszy własciciel od nowego,kupiony w Polsce salon
Średnia ocena: (5.0)
Żywotność 0.0/10
Awaryjność 6.0/10
Spalanie 8.0/10
Koszty utrzymania 6.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 16.0L

Średnie 14.5L

Trasa 13.5L

Opinia: nie polecam,silnik awaryjny z turbo dziurą.jezdzenie po miescie zamula dpf,przy 170tys siadaja turbiny.ogólnie szit w ladnym opakowaniu.
Zalety: miekki,wygodny,duzo miejsca,9 osób
Wady: turbodziura,trojniki przy silniku od paliwa i powietrza (plastik)łamią sie,szybkie zuzycie napinacza paska wielorowkowego,rdzewienie,bierze olej 1l/1000km za mały silnik do tej budy,turbina padła po 170tys km,nigdy nie wiem czy wróce z trasy na kołach czy
Odradzam

Najbardziej awaryjna część

60%
7%
3%
3%
7%
3%
7%
10%
0%
Suma głosów: 30