Hyundai

Hyundai H-1 II 2.5 CRDi (170KM)

8210
Kategoria: Hyundai H-1

Dane techniczne

Hyundai H-1 II 2.5 CRDi (170KM)
Pojemność [cm3] 2497
Moc [KM] 170
Moment obrotowy [Nm] 392
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 180
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 15.2

Lata produkcji: 2008-2014

Nadwozie: furgon

Segment: Dostawcze - duże

Spalanie

Miasto 11.5L

Średnie 8.8L

Trasa 7.3L

Zalecane przez serwis

Typ oleju 5W30
Ilość oleju 5.4 L
Wymiana oleju co 15.000 lub 1 rok
Wymiana rozrządu Łańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.5 CRDi 136KM 9.5 1 0 8.3 l/100km
2.5 CRDi 116KM 0.0 0 0 b.d.

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 2) (6.8)
Żywotność 7.0/10
Awaryjność 7.0/10
Spalanie 6.5/10
Koszty utrzymania 6.5/10
Głosy według opinii użytkowników: 2 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 8.5L

Średnie b.d.

Trasa 7.0L

Najbardziej awaryjna część

69%
13%
0%
6%
0%
0%
0%
6%
6%
Suma głosów: 16

Opinie użytkowników

24.08.2020 H1 II 2009
Średnia ocena: (8.5)
Żywotność 9.0/10
Awaryjność 9.0/10
Spalanie 8.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.5L

Średnie b.d.

Trasa 7.0L

Opinia: Hyundai H1 2.5 crdi 168 km jest niezniszczalny dopóki się pilnuje tego co zaleca producent. Trzeba pilnować zatykającego sie smoku w misce olejowej. Dzieje się tak gdy puszcza podkładka pod wtryskami i olej silnikowy miesza się z napedowym , Producent zaleca wymieniac podkladki co 60
Polecam
22.11.2018 MATI H1/2008/169040
Średnia ocena: (5.0)
Żywotność 5.0/10
Awaryjność 5.0/10
Spalanie 5.0/10
Koszty utrzymania 5.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto b.d.

Średnie b.d.

Trasa b.d.

Opinia: Coś jest nie tak jak w każdym silniku =] , tutaj jest problem ze smarowaniem silnika przy prędkościach powyżej 180 km/h i długich trasach , gdzie ta prędkość się utrzymuje stale przez kilkadziesiąt km - zaciera się turbosprężarka co jest znakiem ,że już trzeba działać
Zalety: Moment obrotowy co przekłada się na komfort podróżowania , nie trzeba wachlować skrzynią .
Wady: Drogie części zamienne silnika .
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

69%
13%
0%
6%
0%
0%
0%
6%
6%
Suma głosów: 16