Peugeot

Peugeot Boxer III 2.0 BlueHDI 130KM (DW10FUD)

6910
Kategoria: Peugeot Boxer

Dane techniczne

Peugeot Boxer III 2.0 BlueHDI 130KM (DW10FUD)
Pojemność [cm3] 1997
Moc [KM] 130
Moment obrotowy [Nm] 350
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów
Prędkość maksymalna [km/h]
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h)

Lata produkcji: 2014-2019

Nadwozie: furgon podwozie skrzynia

Segment: Dostawcze - duże

Spalanie

Miasto b.d.

Średnie b.d.

Trasa b.d.

Zalecane przez serwis

Typ oleju Total Quarts 5W-30
Ilość oleju 5.1
Wymiana oleju 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu 150.000 km lub 6 lat/ dodatkowo występuje łańcuszek spinający właki rozrządu

Osprzęt silnika

DPF/FAP
Dwumasa
Turbina
Wtryski

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.0 BlueHDi 110KM 0.0 0 0 b.d.
2.0 BlueHDi 163KM 0.0 0 0 b.d.

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (9.5)
Żywotność 10.0/10
Awaryjność 10.0/10
Spalanie 8.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 6.6L

Średnie 6.3L

Trasa 6.0L

Najbardziej awaryjna część

0%
83%
0%
8%
0%
0%
0%
0%
8%
Suma głosów: 12

Opinie użytkowników

22.03.2020 Boxer 2016r / 121 000 km
Średnia ocena: (9.5)
Żywotność 10.0/10
Awaryjność 10.0/10
Spalanie 8.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 6.6L

Średnie 6.3L

Trasa 6.0L

Opinia: Silnik super mało pali, w L1H1 dookoła komina udało mi się zejść do 5,9 L/100km. Natomiast przy normalnej jeździe nie zastanawiając się nad spalaniem wychodzi średnio 6,6. Raz ciągnąłem nim lawetę z samochodem ok 1900kg to z całej trasy (1000km) 9,5 przy prędkości przelotowej 100km/h.
Zalety: Przede wszystkim paliwo, dynamika i bezawaryjność
Wady: Kultura pracy
Polecam

Najbardziej awaryjna część

0%
83%
0%
8%
0%
0%
0%
0%
8%
Suma głosów: 12