alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Citroen C4 II 2.0 HDi 150KM (DW10CTED4)

Citroen C4 II 2.0 HDi 150KM (DW10CTED4)Wyświetleń: 12099

Citroen C4 II 2.0 HDi 150KM (DW10CTED4)

Okres produkcji: 2010-2015

Wersje nadwozia: hatchback

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1997
Moc [KM]150
Moment obrotowy [Nm]340
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna207
Przyspieszenie (0-100km/h)8.6
Spalanie - miasto [l/100km]6.5
Spalanie - trasa [l/100km]4.0
Spalanie - średnie [l/100km]4.9

Zalecane przez serwis

?Typ olejuTotal Quarts 5W30
LIlość oleju5.0 L
Wymiana olejupo 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządupo 180.000 km lub 10lat

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskielektromagnetyczne -Bosch

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 7.6

Trasa: 5.6

Średnie: 6.7

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
1.6 HDi9223012.94.2
1.6 HDi11227011.34.6
1.6 e-HDi11427011.24.4

26.09.2017PatrykTak

"Peugeot 5008 r 2.0HDI/150KM silnik rewelacja ,świetne parametry ,dużo mocy ,spalanie przyzwoite średnio 6.5L . Przebieg 128 tyś od nowości żadnych naprawa ,żadnych awarii .Naprawdę silnik i auto godne polecenia"


26.04.2020C4 GP ITak

Jeżdżę bardzo delikatnie, po autostradach/drogach szybkiego ruchu. Mam spalanie na poziomie 5.5l/100km (prędkość średnia 90km/h).Przy jeżdzeniu dynamicznym do 110km/h i po mieście oraz na krótkich dystanasach spalanie nie przekraczało 7l/100km. Trzeba mieć na uwadze, że C4GPI to duże i ciężkie auto (1,5t masy własnej) W każdej chwili jest moc dająca bardzo dobre przyspieszenie nawet przy jego masie.


08.12.2017MirekTak

Auto godne polecenia .Mam je od nowego .Żadnych awarii.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 6
Średnia (głosów 2):
(10)
Trwałość silnika
 10/10
Niezawodność auta
 10/10
Spalanie ON
 10/10
Koszty utrzymania
 10/10

Głosy według opinii:

20

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 4

Opinie użytkowników

C4 Exclusive 17.05.2019
Średnia:
(10.00)
Tak
Opinia: Rewelacja w każdym detalu. Prawie 100.000 km 6 lat bez żadnych problemów. Tylko eksploatacja.
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8l/100km

Spalanie - trasa:6l/100km

Spalanie - średnie:7.2l/100km

Zalety:Wszystko na plus: - środek wykonany ze starannością. - Z zewnątrz auto prezentuje się ponadprzeciętnie. -Silnik - dynamiczny z pazurem :) - duży bagażnik
Wady:- układ zawieszenia, głownie problem z trzymaniem na zakrętach, ale to chyba wszystkie francuzy mają ten problem, a z tym silnikiem uwydatnia się to jeszcze bardziej.
Rocznik / Przebieg:2013/95000
Robi 19.07.2018
Średnia:
(10.00)
Tak
Opinia: Absolutna rewelacja ten silnik to poezja mocny i dynamiczny i daje niesamowitą frajdę z jazdy.Samochód o zbitej bryle dobrze trzymający się drogi o bardzo komfortowym wnętrzu,pozycja za kierownicą niczym w bolidzie (mam wersję Exclusive ). Auto rewelacyjne na trasy silnik bardzo elastyczny o dużych możliwościach nieraz się dziwią na autostradzie mocarze w BMW cz Audi ale moc 150KM robi swoje.Spalanie przy dosyć dynamicznej jeździe nie przekracza 6.5l na trasie ale mowa o jeździe 150-160KM po niżej 120 to niecałe 5l w mieście maksymalnie 7.2 l .Cóż chcieć więcej moc dynamika,niskie spalanie i bezawaryjność
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (10/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.2l/100km

Spalanie - trasa:5.2l/100km

Spalanie - średnie:6.2l/100km

Zalety:atutów tego modelu jest ogrom od wyposażenia które jest ponad standardowe po przez rewelacyjny silnik i co ważne zerową awaryjność.Nie bójcie się Francuzów w porównaniu do Niemca to kosmiczne auta.
Wady:?
Rocznik / Przebieg:C 4 Exclusive 2012r 148.000/km