Citroen C5 II 3.0 V6 HDI 241KM (DT20CTD)

14837

Dane techniczne

Citroen C5 II 3.0 V6 HDI 241KM (DT20CTD)
Pojemność [cm3] 2993
Moc [KM] 241
Moment obrotowy [Nm] 450
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowy automat
Prędkość maksymalna [km/h] 239
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 8.5

Lata produkcji: 2008-2012

Nadwozie: sedan kombi

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto 10.2L

Średnie 7.4L

Trasa 5.8L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Total 5W30
Ilość oleju 6.3
Wymiana oleju 30.000km lub 2 lata
Wymiana rozrządu

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Siemensa

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.2 HDi 170KM 8.0 1 0 7.0 l/100km
2.7 HDi 204KM 8.1 3 0 8.9 l/100km
1.6 HDi 109KM 8.5 3 1 6.7 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 2) (9.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 9.5/10
Koszty utrzymania 9.5/10
Głosy według opinii użytkowników: 2 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 9.3L

Średnie 8.4L

Trasa 6.7L

Najbardziej awaryjna część

76%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
24%
Suma głosów: 17

Opinie użytkowników

03.03.2019 c5 Tourer exklusiv 2011/195000
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 9.0L

Średnie 8.3L

Trasa 6.8L

Opinia: Jak najbardziej polecam.
Zalety: Moc, moc. Wysoka kultura pracy. bezawaryjność. Super niskie spalanie
Wady: Do tej pory bezawaryjny
Polecam
19.03.2015 Łukasz C5 Tourer/2011/140000
Średnia ocena: (9.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 9.0/10
Koszty utrzymania 9.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 9.5L

Średnie 8.4L

Trasa 6.5L

Opinia: Byłem sceptyczny na samym początku Citroen a fuuuu. Ale gdy wsiadłem i pojeździłem tym autem powiedziałem tak to jest to. Co do części to zobaczcie sobie na popularny serwis aukcyjny, że nie są drogie ( pompa do hydro 700 zł a nie jak u innych
Zalety: Wersja w hyroaktiv po prostu rewelacja samochód płynie po drodze. Silnik dynamiczny w momencie gdy przełączymy go na sport to już całkowity odlot, sekwencja do tego i samochód zamienia się w pocisk :) Wygodny na dłuższe podróże - masaże robią tu robotę :)
Wady: Auto zbyt nowe by można było rozmawiać o wadach.
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

76%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
24%
Suma głosów: 17