Nissan

Nissan Primera P12 2.2 Di 126KM (YD22ETi)

24535
Kategoria: Nissan Primera

Dane techniczne

Nissan Primera P12 2.2 Di 126KM (YD22ETi)
Pojemność [cm3] 2184
Moc [KM] 126
Moment obrotowy [Nm] 280
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 198
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 10.9

Lata produkcji: 2002-2007

Nadwozie: liftback sedan kombi

Segment: D (klasa średnia)

Spalanie

Miasto 7.9L

Średnie 6.1L

Trasa 5.2L

Zalecane przez serwis

Typ oleju 5W40
Ilość oleju 5.2
Wymiana oleju co 20.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu Łańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAP Brak
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Elektromagnetyczne Denso

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.9 dCi 120KM 7.1 6 3 6.8 l/100km
2.2 dCi 139KM 9.5 6 0 6.6 l/100km

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 5) (8.2)
Trwałość silnika 8.2/10
Niezawodność auta 9.2/10
Spalanie ON 7.8/10
Koszty utrzymania 7.6/10
Głosy według opinii użytkowników: 5 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 8.4L

Średnie 7.2L

Trasa 5.8L

Najbardziej awaryjna część

19%
19%
13%
13%
6%
0%
6%
0%
25%
Suma głosów: 16

Opinie użytkowników

20.04.2020 HB/2002 2002/261000
Średnia ocena: (8.3)
Trwałość silnika 8.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.7L

Średnie 8.0L

Trasa 7.0L

Opinia: Polecam. Auto tanie w zakupie. Tanie w utrzymaniu
Zalety: Spora przestrzeń kierowcy i pasażerów. Wersja Hatchback spory bagażnik Spalanie na plus. Dobre przyspieszenie. Komfortowe zawieszenie o ile jest w pełni sprawne.
Wady: Wyciszenie wnętrza. Korozja pasa przedniego i słabe punkty blacharskie to nadkola i niestety słupki i dach w koło szyby czołowej. Wycieki z maglownicy. Wycieki z pompy vacum. Drążki stabilizatora tył .
Polecam
23.02.2020 Nissan Primera P12 kombi 2002/217000
Średnia ocena: (8.8)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 7.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.0L

Średnie 6.2L

Trasa 4.8L

Opinia: Rewelacja- bardzo wytrzymały i żywotny. Bardzo małe spalanie i duża dynamika. Polecam jeżeli ktoś szuka bezawaryjnego autka, z minimalnymi kosztami eksploatacji.
Zalety: Ogromne auto, silnik rewelacyjny, bardzo dobra dynamika przy małym apetycie na paliwo. Silnik bardzo wytrzymały- najlepszy w nissanie
Wady: Nie stwierdzono
Polecam
11.03.2018 ? 268tys
Średnia ocena: (8.5)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 7.0/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.5L

Średnie 7.6L

Trasa 6.0L

Opinia: Rewelacja kupiłem z przebiegiem 268 tys. w polsce i zrobiłem już 40 tys. po niemieckich autostradach .Może silnik nie pracuje tak równiutko jak ten 2.2 dci 138 konny, ale za to jego wielką zaletą jest to że przy prędkości 180 km/godz. ma zaledwie 3000 obr/min.
Polecam
16.02.2018 mariusz kombi/2002
Średnia ocena: (8.0)
Trwałość silnika 4.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.5L

Średnie 7.5L

Trasa 6.0L

Opinia: Jezdziem wieloma samochodami, ale jeden z lepszych silnikow, od wymiany do wymiany nie bierze oleju. Zrobiem juz 270 000 i silnik bez awaryjny tylko na czas wymienic olej to docignie do 500 000 bez problemu.Spalanie okolo 7 litrow. Zima po 2 tygodniach przerwy pali bez problemu,Koszty
Zalety: Duzy przestrony. Jak sie rozbuja to nawet bmw i audi siada na trasie.
Wady: zawieszenie czesto drobne rzeczy do wymiany, ale to przez nasze drogi
Polecam
18.12.2014 Tadek Nissan Primera 2003r 215tys
Średnia ocena: (7.5)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 7.0/10
Koszty utrzymania 6.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.5L

Średnie 6.7L

Trasa 5.3L

Opinia: Silnik Japoński rewelka na łańcuchu zero problemów,osprzęt też nie zawodzi.Spalanie to zależy od stylu jazdy ale średni połyka 6.5L zawieszenie to chyba słaby punkt tego auta, już robiłem dwa razy koszty nie wielkie ale dodatkowo trzeba było robić zbieżność .Komfort na wysokim poziomie,awaryjność praktycznie
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

19%
19%
13%
13%
6%
0%
6%
0%
25%
Suma głosów: 16