Volkswagen

Volkswagen Touran I GP2 2.0 TDI CR 140KM (CFHC)

17178
Kategoria: Volkswagen Touran

Dane techniczne

Volkswagen Touran I GP2 2.0 TDI CR 140KM (CFHC)
Pojemność [cm3] 1968
Moc [KM] 140
Moment obrotowy [Nm] 320
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 197
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 10.6

Lata produkcji: 2010-2015

Nadwozie: minivan

Segment: K (kompaktowe vany)

Spalanie

Miasto 6.5L

Średnie 5.3L

Trasa 4.6L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Castrol 5W-30
Ilość oleju 3.8-4.3
Wymiana oleju 15.000 km lub 1 rok lub LongLife 30.000 km lub 2 lata w zależności od wersji
Wymiana rozrządu po 180.000km lub 5 lat / nowsze wersje po 210.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.6 TDI 105KM 0.0 0 0 5.1 l/100km
2.0 TDI 170KM 7.3 1 0 5.5 l/100km
2.0 TDI 177KM 0.0 0 0 5.7 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto b.d.

Średnie 5.3L

Trasa b.d.

Najbardziej awaryjna część

10%
10%
7%
21%
7%
7%
7%
7%
24%
Suma głosów: 29

Opinie użytkowników

30.04.2013 Krzysztof VW Touran 2012, 30 tyś km.
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto b.d.

Średnie 5.3L

Trasa b.d.

Opinia: Kupiłem Tourana 2,0 TDI 140 koni Common Rail w listopadzie 2012r. Do dziś (30.04.2013) przejechałem prawie 30 tyś km. Dużo w trasie. Silnik sprawuje się bez zarzutu. Jest w miarę dynamiczny i cichy. Dobrze przyspiesza. Trochę bierze olej tzn. na 10 tyś. trzeba dolać ok.0,5
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

10%
10%
7%
21%
7%
7%
7%
7%
24%
Suma głosów: 29