Skoda

Skoda Superb II 1.6 TDI CR 105KM (CAYC)

12330
Kategoria: Skoda Superb

Dane techniczne

Skoda Superb II 1.6 TDI CR 105KM (CAYC)
Pojemność [cm3] 1598
Moc [KM] 105
Moment obrotowy [Nm] 250
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 190
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 12.6

Lata produkcji: 2008-2013

Nadwozie: liftback kombi

Segment: E (klasa wyższa)

Spalanie

Miasto 5.4L

Średnie 4.4L

Trasa 3.8L

Zalecane przez serwis

Typ oleju VW 507,00, 5W-30
Ilość oleju 4.3
Wymiana oleju co 15.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu po 180.000 km lub 5 Lat

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Siemensa

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
2.0 TDI 140KM 9.1 2 0 6.7 l/100km
2.0 TDI 170KM 8.0 4 1 6.5 l/100km
1.9 TDI 105KM 0.0 0 0 5.7 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto b.d.

Średnie b.d.

Trasa b.d.

Najbardziej awaryjna część

33%
33%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
33%
Suma głosów: 3

Opinie użytkowników

24.10.2020 Skoda super II 2011 315000
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto b.d.

Średnie b.d.

Trasa b.d.

Opinia: Silnik bardzo elastyczny i ekonomiczy w jenldnym. Moc jest wystarczająco do autostradowej jazdy ale po mapie to zadowala. Małe spalanienle a komfort jazdy jak limuzynie Bałem się silnika 16tdi ponieważ myślałem że będzie za słaby ale po jeździe próbnej, zmieniłem zdanie, naprawdę daje radę. Pakownosc samochodu jest niesamowita, jedynie
Zalety: Spalanie Wygoda Koszty ekspluatacji
Wady: Elektronika (lubi płatać figle) Konieczność rozbierania połowy silnika aby co kolwiek zrobić
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

33%
33%
0%
0%
0%
0%
0%
0%
33%
Suma głosów: 3