Honda

Honda CR-V IV 2.2 i-DTEC 150KM (N22B1)

12032
Kategoria: Honda CR-V

Dane techniczne

Honda CR-V IV 2.2 i-DTEC 150KM (N22B1)
Pojemność [cm3] 2199
Moc [KM] 150
Moment obrotowy [Nm] 350
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 6-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 190
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 9.7

Lata produkcji: 2012-2018

Nadwozie: suv

Segment: I (kompaktowy SUV)

Spalanie

Miasto 6.7L

Średnie 5.8L

Trasa 5.2L

Zalecane przez serwis

Typ oleju Honda SAE 0W-30
Ilość oleju 5.5
Wymiana oleju co 30.000 km lub 1 rok
Wymiana rozrządu Łańcuch

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Piezoelektryczne Bosch

Informacje o silniku

Inne silniki w tym modelu

Oznaczenie Moc Średnia ocena Opinie Średnie spalanie
1.6 i-DTEC 120KM 9.8 3 0 5.6 l/100km
1.6 i-DTEC 160KM 8.0 1 1 6.3 l/100km
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 1) (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 1 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 8.2L

Średnie 7.0L

Trasa 6.0L

Najbardziej awaryjna część

0%
25%
0%
0%
0%
0%
25%
0%
50%
Suma głosów: 4

Opinie użytkowników

23.07.2018 Mariusz CR-V 2012r 158.tys/km
Średnia ocena: (10.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 10.0/10
Koszty utrzymania 10.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 8.2L

Średnie 7.0L

Trasa 6.0L

Opinia: Samochód bardzo komfortowy spełnia nasze oczekiwania zwłaszcza na dalekie wyjazdy.Jak to w Hondzie wszystko działa jak należy i jest bezawaryjna.Silnik mocny dynamiczny i bardzo cichy w porównaniu do innych diesli to prawdziwy majstersztyk.Spalanie na poziomie 7 l przy dynamicznej jeździ z klimatyzacją,na trasie przy pełnym
Zalety: całokształt,silnik bardzo dynamiczny cichy i oszczędny,rozrząd na łańcuchu,komfort podróżowania,bezawaryjność
Wady: czasami brak miejsca w bagażniku
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

0%
25%
0%
0%
0%
0%
25%
0%
50%
Suma głosów: 4