Mitsubishi

Mitsubishi Grandis 2.0 DI-D 136KM (BSY)

14790
Kategoria: Mitsubishi Grandis

Dane techniczne

Mitsubishi Grandis 2.0 DI-D 136KM (BSY)
Pojemność [cm3] 1968
Moc [KM] 136
Moment obrotowy [Nm] 310
Doładowanie turbosprężarka
Skrzynia biegów 5-biegowa
Prędkość maksymalna [km/h] 197
Przyspieszenie [s] (0-100 km/h) 10.8

Lata produkcji: 2003-2011

Nadwozie: van

Segment: K (vany)

Spalanie

Miasto 8.4L

Średnie 6.6L

Trasa 5.6L

Zalecane przez serwis

Typ oleju
Ilość oleju
Wymiana oleju
Wymiana rozrządu po. 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAP Występuje
Dwumasa Występuje
Turbina Geometria zmienna
Wtryski Pompowtryski Bosch/Siemens

Informacje o silniku

Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną

Średnia ocena użytkowników

Średnia (głosów: 2) (8.1)
Trwałość silnika 9.0/10
Niezawodność auta 9.0/10
Spalanie ON 7.5/10
Koszty utrzymania 7.0/10
Głosy według opinii użytkowników: 2 0

Spalanie według użytkowników

Spalanie

Miasto 8.2L

Średnie 7.1L

Trasa 6.0L

Najbardziej awaryjna część

19%
7%
19%
11%
11%
7%
7%
7%
11%
Suma głosów: 27

Opinie użytkowników

07.06.2013 Zibi grandis DID 2007
Średnia ocena: (9.0)
Trwałość silnika 10.0/10
Niezawodność auta 10.0/10
Spalanie ON 8.0/10
Koszty utrzymania 8.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 7.4L

Średnie 6.7L

Trasa 6.0L

Opinia: silnik cichszy niż w VW Sharan dobre, precyzyjne zawieszenie kiepski lakier, dużo miejsca, lepszy od sharana
Polecam
19.04.2013 japończyk Mitsubishi Grandis 2.0, 2007 rok 136tyś/km
Średnia ocena: (7.3)
Trwałość silnika 8.0/10
Niezawodność auta 8.0/10
Spalanie ON 7.0/10
Koszty utrzymania 6.0/10
Spalanie według użytkownika
Spalanie

Miasto 9.0L

Średnie 7.5L

Trasa 6.0L

Opinia: Duży pojemny samochód, idealny dla rodziny. Silnik sprawuje się przyzwoicie z pojazdem o takich gabarytach. Jednostka napędowa pochodzi od Volkswagena. W razie jakichkolwiek problemów można łatwo znaleźć zamienniki.Ponadto jest doskonale znana wszystkim mechanikom.
Polecam

Informacje o silniku

Najbardziej awaryjna część

19%
7%
19%
11%
11%
7%
7%
7%
11%
Suma głosów: 27