alfaromeo.jpgaudi.jpgbmw.jpgchevrolet.jpgchrysler.jpgcitroen.jpgdacia.jpgdodge.jpgfiat.jpgford.jpghonda.jpghyundai.jpginfiniti.jpgjaguar.jpgjeep.jpgkia.jpglancia.jpglandrover.jpglexus.jpgmazda.jpgmercedes.jpgmitsubishi.jpgnissan.jpgopel.jpgpeugeot.jpgporsche.jpgrenault.jpgrover.jpgsaab.jpgseat.jpgskoda.jpgsubaru.jpgsuzuki.jpgtoyota.jpgvolkswagen.jpgvolvo.jpg
Mitsubishi Outlander II 2.0 DI-D 140KM (BSY)

Mitsubishi Outlander II 2.0 DI-D 140KM (BSY)Wyświetleń: 53263

Mitsubishi Outlander II 2.0 DI-D 140KM (BSY)

Okres produkcji: 2006-2010

Wersje nadwozia: SUV

Dane techniczne

Pojemność [cm3]1968
Moc [KM]140
Moment obrotowy [Nm]310
Doładowanieturbo/sp
Skrzynia biegów6
Prędkość maksymalna187
Przyspieszenie (0-100km/h)10.8
Spalanie - miasto [l/100km]8.8
Spalanie - trasa [l/100km]5.9
Spalanie - średnie [l/100km]6.9

Zalecane przez serwis

?Typ olejuLotos Quazar 5W30
LIlość oleju4.3 L
Wymiana olejuco .15.000 km lub 1rok
Wymiana rozrządupo 120.000 km

Osprzęt silnika

DPF/FAPTak
DwumasaTak
TurbinaGeometria zmienna
Wtryskipompowtryski -Bosch/Siemens

Spalanie ON według użytkowników

Miasto: 8.6

Trasa: 7

Średnie: 7.9

Inne silniki w tym modelu

OznaczenieMocMom. obr.Przysp.Śr. spal.
2.2 DI-D15638011.17.3

16.06.2013ZibiTak

"Jeżdżę 2.0 DID (TDI) w M grandis, sygn BSY -zrobiłem 40k km - żadnych mikropęknięć - nikt z eksploatujących Mitsubishi nie zgłaszał takich awarii. Ten model BSY montowany jest także w VW Touran. Blok silnika jest robiony w Niemczech (żeliwo z niemieckiej huty). Gorzej z tymi z Polkowic! Jak na razie nie mogę narzekać. Bierze 1litr oleju na 12-15k km -to jak na diesla niedużo. Parametry lepsze od 1,9TDI i ciszej pracuje Co do turbosprężarki, to w każdym modelu diesla ze zmienną geometrią zachodzi zabrudzenie jej przez sadzę (węgiel) i z czasem może dojść do przycięcia (zablokowania) Dlatego ważny jest styl jazdy. Trzeba zmieniać biegi powyżej 2,5 k obr/min żeby turbo pracowało w pełnym zakresie swoich skrajnych wychyleń a od czasu do czasu pogonić silnik na wysokich obrotach 3-4 tyś. 2/3 czasu można jeździć oszczędnie na niskich obrotach 1/3 na wyższych. wtedy sadza zostanie przedmuchana z układu i jest dobre smarowanie olejem. Po odpaleniu- nie gazować, max do 2tys obr/min a po zmianie biegu dopiero przekroczyć 2,5-3.0k. Po ostrej jeździe zwolnić przed zatrzymaniem ( na luzie dojechać ) i chwile odczekać żeby turbina wyhamowała. Przy takiej technice turbina wytrzyma i 300tyś. "


21.09.2015AdamTak

ja nie zaliczyłem żadnej wpadki,o silnik bardzo dbam ,przebieg 145tys be żadnych problemów,jedyna wada to odgłos jest głośny.Spalanie jak na auto OK 7L .Nie robiłem nic przy silniku tylko serwis


23.01.2014PabloNie

Silnik jak w traktorze. Za słaby na Outlandera. Jeżdżę już 3 lata i na szczęście zamieniam na Outlandera 2014 z nowym silnikiem. Inna bajka. Ktoś napisał, że silniczek 2,0 spala 5,5 l :-) W Outku chyba w snach. Jest oszczędny ale 6,5 to min. jakie bierze.


Zobacz wszystkie opinie o tym silniku

Poradnik techniczny Diesla

DPF (filtr cząstek stałych)

DPFOdwiedzając fora internetowe dotyczące diesla i jego eksploatacji można dostrzec wiele postów dotyczących DPF-u I problemów z nim związanych. Forumowicze pytają o zasady działania, regeneracje lub samo jego usuniecie.


Koło dwumasowe

Koło dwumasoweWiększość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów


Turbosprężarka

TurbosprężarkaWspółcześnie wszystkie nowoczesne pojazdy z silnikiem wysokoprężnym występują z turbosprężarką. Dzięki zastosowaniu tego elementu możliwe jest znaczne zwiększenie osiągów: mocy oraz dynamiki silników Diesla.


Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.

Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.

Najbardziej awaryjna część tego auta?

Silnik
zagłosuj
Turbina
zagłosuj
Wtryski
zagłosuj
Pompa
zagłosuj
Sprzęgło
zagłosuj
DPF/FAP
zagłosuj
EGR
zagłosuj
Brak
zagłosuj
Suma głosów: 73
Średnia (głosów 15):
(7.78)
Trwałość silnika
 8.07/10
Niezawodność auta
 8.2/10
Spalanie ON
 7.67/10
Koszty utrzymania
 7.2/10

Głosy według opinii:

150

Czy poleciłbyś to auto?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 123

Opinie użytkowników

Kajetan 18.12.2018
Średnia:
(7.75)
Tak
Opinia: Jezdze Outlanderem 2008 z 2.0DID Wszedzie gdzie widze opinie o tych silnikach to ze zla Niestety ludzie sie nie znaja i wszytkie TDI 2.0 wrzucaja do 1 worka a to blad Fakt w Outlanderze silniki sa glosne i trzesa ale to wina a wlasciwie dobroc producenta bo silniki BSY (a takie wlasnie ma oznaczenie w Outlanderze jak i innych autach Mitsubishi) nie maja walkow wyrownowazyjacych a zatem sa pozbawione wady jaka jest naped pompy oleju poprzez trzpien ktory sie obtacza. Naped pompy jest obslugiwany przez bardziej wytrzymly lancuch. Co do turbosprezarki to gdy sie zatna kierownice w niej to latwo je rozruszac kluczem 14 bez wykrecania jej Ogolnie ten silnik nie psuje sie czesciej jak innych firm Jak sie leje dobry poprawny olej co 10 lub 15 tys km (zalezy gdzie jest auto uzytkowane) a nie co 20-25tys km to silnik odwdzieczy sie dluga praca EGR to praktycznie w kazdym aucie sie zatyka wiec co 100tys km trzeba to przeczyscic Latwo sie zwieksza moc w tym aucie co powoduje szybsze wyprzedzanie Jednym slowem jak sie zadba o silnik to odwdzieczy sie dluga poprawna praca bez awarii
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (7/10)
Spalanie ON
 (7/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.5l/100km

Spalanie - trasa:7.2l/100km

Spalanie - średnie:7.8l/100km

Zalety:dosc niskie zuzycie paliwa tanie czesci zamienne Auto wygodne (brakuje tylko regulacji przod-tyl kierownicy)
Wady:glosny niska kultura pracy brak blokady tylnego mostu odsloniete progi auta o ktore mozna sie pobrudzic przy wsiadaniu bardzo slabej jakosci plastiki w srodku-latwo sie rysuja malo schowkow z tylu auta z 3 rzedem siedzen
Rocznik / Przebieg:Outlander 2008r. 210tys km
Wojtek 29.01.2018
Średnia:
(8.00)
Tak
Opinia: od 2010, pierwszy właściciel, 300 000 km, bezawaryjny, super wygodny, pojemny. Bywał zimą w górach, latem w Grecji - super dzielny.Długie przebiegi , regularne wymiany rozrządu, oleju, płynów itp. Trochę głośny i nie jest samochodem wyścigowym. Polecam każdemu dobremu kierowcy, który dba o silnik i eksploatacje.
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (6/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9l/100km

Spalanie - trasa:10l/100km

Spalanie - średnie:10l/100km

Zalety:Wygodny,oszczędny,niezawodny
Wady:Głośny
Rocznik / Przebieg:2,0 DiD
Marek 21.06.2017
Średnia:
(8.00)
Tak
Opinia: Polecam rodzinne autko, super ładowne na wakacje i dzielne.
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (7/10)
Koszty utrzymania
 (8/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8l/100km

Spalanie - trasa:7.5l/100km

Spalanie - średnie:8l/100km

Zalety:uniwersalne i niezawodne
Wady:
Rocznik / Przebieg:MO II 2000DiD/2008/180000 km
Dawid 16.04.2017
Średnia:
(7.25)
Tak
Opinia: daje rade. chodz ceny niektorych czesci kosmos
Trwałość silnika
 (6/10)
Niezawodność auta
 (7/10)
Spalanie ON
 (7/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9l/100km

Spalanie - trasa:7l/100km

Spalanie - średnie:8l/100km

Zalety:Pojemny bagażnik, wygodny, dość dużo schowków
Wady:Geometria turbiny, dość głośno w środku
Rocznik / Przebieg:2.0 did 2007r 220 000
Szczepan 14.03.2017
Średnia:
(9.00)
Tak
Opinia: 9 lat użytkowania w lecie z kempingiem bez żadnych problemów polecam silnik 2 .O DID
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (9/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (7/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.5l/100km

Spalanie - trasa:6.5l/100km

Spalanie - średnie:7l/100km

Zalety:duża przestronna bryka od kiede nim jeżdżę nie mam problemów z kręgosłupem
Wady:cofanie- dlatego zamontowałem za 250 zł kamerkę
Rocznik / Przebieg:2.0 DID 80 000
Marian 27.06.2016
Średnia:
(9.25)
Tak
Opinia: Tak
Trwałość silnika
 (10/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (8/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.6l/100km

Spalanie - trasa:5.5l/100km

Spalanie - średnie:6.4l/100km

Zalety:niezawodność
Wady:spala olej
Rocznik / Przebieg:
Janek 06.08.2015
Średnia:
(9.25)
Tak
Opinia: po 90 tys. awaria czujnika położenia walk rozrządu - wymieniony obecnie 140 tys. innych awari brak Ważne: olej co 15 tys. - ważna specyfikacja jest VW 507.00, firma nie ma znaczenia
Trwałość silnika
 (8/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:8.5l/100km

Spalanie - trasa:7.0l/100km

Spalanie - średnie:8.0l/100km

Zalety:niezwykle ekonomiczny i i dośc dynamiczny
Wady:głośny
Rocznik / Przebieg:Outlander II/2008
Bzik 22.08.2014
Średnia:
(5.50)
Tak
Opinia: Może być, hamuje zapęd do wyprzedzania i szaleństw w mieście, na trasy polecam!
Trwałość silnika
 (6/10)
Niezawodność auta
 (6/10)
Spalanie ON
 (4/10)
Koszty utrzymania
 (6/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:10.5l/100km

Spalanie - trasa:8.0l/100km

Spalanie - średnie:9.0l/100km

Zalety:kawał wygodnego i stabilnego auta, z dużą ilością miejsca na bagażea
Wady:głośny silnik, za słaby na auto o wadze 1700 kg
Rocznik / Przebieg:Outlander/2009/71500
greg 30.03.2014
Średnia:
(0.00)
Tak
Opinia: 6 lat, 105 tys km. poza standardowymi wymianami: - turbina (po 60 tys) - audio (radio,wzmacniacz) (wadliwa seria) - przeprogramowane kluczyki (oj - ta awaria była upierdliwa..) słabo wyciszony, subwoofer daje czadu, ale plastiki słabo to znoszą
Trwałość silnika
 (0/10)
Niezawodność auta
 (0/10)
Spalanie ON
 (0/10)
Koszty utrzymania
 (0/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:9.5l/100km

Spalanie - trasa:7.5l/100km

Spalanie - średnie:8.7l/100km

Zalety:pojemny, praktyczny (7 miejsc), system audio
Wady:głośny w środku
Rocznik / Przebieg:105
Roby 12.02.2014
Średnia:
(9.50)
Tak
Opinia: Jestem szczęśliwym posiadaczem tego modelu od 2 lat i same pozytywy, przebieg 90000 km i brak jakichkolwiek problemów, bardzo niskie spalanie! zwłaszcza na trasie. Polecam, jazda napewno lepsza od Rav4 i CRV więcej miejsca lepsze spalanie i komfort jazdy.
Trwałość silnika
 (9/10)
Niezawodność auta
 (10/10)
Spalanie ON
 (10/10)
Koszty utrzymania
 (9/10)

Raport spalania według użytkownika

Spalanie - miasto:7.5l/100km

Spalanie - trasa:6l/100km

Spalanie - średnie:6.5l/100km

Zalety:spalanie, komfort jazdy, ilość miejsca
Wady:głosny silnik
Rocznik / Przebieg:2010
<<<12>>>