Okres produkcji: 2004-2011
Wersje nadwozia: hatchback
Pojemność [cm3] | 1120 |
Moc [KM] | 75 |
Moment obrotowy [Nm] | 155 |
Doładowanie | turbo/sp |
Skrzynia biegów | 5 |
Prędkość maksymalna | 163 |
Przyspieszenie (0-100km/h) | 15.7 |
Spalanie - miasto [l/100km] | 5.0 |
Spalanie - trasa [l/100km] | 3.9 |
Spalanie - średnie [l/100km] | 4.3 |
?Typ oleju | Lotos Quazar 5W40 |
LIlość oleju | 5.3 L |
Wymiana oleju | co .15.000 km lub 1rok |
Wymiana rozrządu | Łańcuch |
DPF/FAP | Brak |
Dwumasa | Brak |
Turbina | Geometria stała |
Wtryski | piezoelektryczne Bosch |
19.02.2021Kia Rio 3 2014 1.1 CRDI 75KM
Polecam samochód Kia Rio 3 z silnikiem 1.1 CRDI. Przed zakupem tego samochodu miałem wielkie obawy, na Internecie nie znalazłem za dużo opinii na temat tego silnika. Moje wrażenia są bardzo dobre, śmiało mogę polecić ten samochód z tym silnikiem. Wiadomo dla osób, które lubią szybko/bardzo dynamicznie jeździć ten silnik będzie zbyt słaby.
05.10.2015jan
3 cylindry w dieslu. Hmm. Komfort chyba zaden od tych wibracji. Ciekawe jak z trwaloscia 100 tysięcy może 150 i zacznie padać. Polecam z malych diesli 1.3 multijet. Ta konstrukcja jest sprawdzona i to w różnych markach. Czy to z dpf czy nie jest najlepszy.
31.01.2021hyundai i 20
Kupiłem i 20 z tym małym 1,1 dieslem, z przebiegiem 40..parę tys, Dziś jest 120 tyś. Samochód w wersji ciężarowej ! (z tyłu wchodzi euro paleta) Średnie spalanie przez ostatnie 40 tyś km 5,2 -5,4 l. Samochód nie wymagał żadnych inwestycji,tylko paliwo,wymiany oleju ,filtry itd.Gwarancja skończyła się w 2019 r Jak zimny-no i owszem- trochę "trzepie" bo to w końcu 3 cylindry. Dynamika bardzo dobra jak na mały sam.Spalanie jak na warunki eksploatacji (autostrada tez czasem 140-150 km/h ) bardzo dobre...
Obecnie wraz z zaawansowaniem technologicznym silników samochodowych wzrasta efektywność i wydajność olejów silnikowych. Mnogość firm i charakterystyczna specyfikacja zmusza każdego kupującego do zastanowienia się czy na pewno wybraliśmy odpowiedni.
Jednym z najbardziej newralgicznych elementów układu zasilania silników wysokoprężnych są wtryskiwacze. Obecnie w nowoczesnych silnikach Diesla stosuje się kilka rodzajów wtryskiwaczy. W zależności od producenta i marki są one mniej lub bardziej trwałe.
Większość nowoczesnych silników wysokoprężnych posiada problematyczny element jakim jest dwumasowe koło zamachowe. Składa się ono z dwóch z dwóch elementów: masy pierwotnej przytwierdzonej do wału korbowego oraz masy wtórnej połączonej ze sktrzynią biegów
Dane na tej stronie są zbiorem informacji z materiałów prasowych oraz warsztatów i stanowią jedynie wartość informacyjną.
Jeśli zauważyłeś błąd w danych zawartych na stronie lub chciałbyś dodać coś od siebie napisz do nas.
Najbardziej awaryjna część tego auta?
Raport spalania według użytkownika
Spalanie - miasto:6l/100km
Spalanie - trasa:4.5l/100km
Spalanie - średnie:5.5l/100km
Polecane silniki